środa, 5 września 2018

Kolejny etap

Dwa letnie miesiące przeleciały mi w mgnieniu oka. To był przyjemny czas... nicnierobienia (jeśli opiekę nad 4 i 5-latką można tak określić ;)). Bez wielkich planów i dalekich podróży, ot zwykle wakacje, trochę na wsi, trochę w mieście... Trochę z przymusu ;)... nie myślcie sobie, że mnie nie nosiło, gdy słońce rozpanoszyło się na dobre. Korzystałyśmy, więc do woli z atrakcji dostępnych pod ręką :D!!! Tu i teraz, Justyno... wmawiałam sobie, gdy dziewczynki szalały na wodnym placu zabaw, a ich roześmiane buzie rozpuszczały góry lodowe moich marzeń, o czymś... lepszym... atrakcyjniejszym!!! 

Lato się skończyło, a z nim... kolejny etap mojego życia...

 Jednak stylizacyjnie trwam jeszcze w letnim rozleniwieniu... oby jak najdłużej ;D!!!









Spódnica, koszulka, okulary - H&M
Torba - prezent z Gotlandii
Kolczyki - Orsay
Bransoletka - sTwór przyjaciółki

18 komentarzy:

  1. Wakacje mijają stanowczo za szybko, ale jakby trwały bardzo długo to byśmy nie czekali tak bardzo na następne ;) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, takich to już chyba nigdy mieć nie będę :)...
      Hmmm... ale tak czy owak... do czerwca jeszcze tylko 10 miesięcy ;)!!!
      Dziękuję Aniu :)!!!

      Usuń
  2. Mam podobne kolczyki i zapomniałam skąd! Już wiem ;D
    A zestaw cacuszko! Świetna kiecunia:D I plenery!!!

    Czas, to mi zasuwa coraz szybciej i te etapy też...

    Buziaki Justynka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje też mi szybko przeleciały, teraz już czeka mnie pomoc córce /chłopaki będą przychodzić na obiadki ha!ha!/.
    Fajne miałaś wakacje, bardzo dobrze, że odpoczęłaś i dużo czasu spędziłaś z dziewczynkami. Nowy etap - powodzenia Ci życzę! Śliczne zdjęcia, piękne widoki i to Twoje "letnie rozleniwienie"...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja, dziewczęca, delikatna, idealna na lato.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, wszyscy się szykujemy na nowe, mniejsze lub większe zmiany. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja w Twoim stylu, tak Twoja- ciekawie dobrana kolorystycznie :-)
    Wakacje chyba zawsze tak szybko uciekaja - ja urlop mam dopiero przed sobą :-)

    U mnie tez zacznie sie pewien kolejny etap - związany z edukacja :-)
    Trzymam kciuki, aby u Ciebie ten nowy etap przynosił Ci tylko same pozytywne wrazenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tegoroczne lato mnie wymęczyło, serio... Z utęsknieniem wypatruję jesieni. Nie uwierzysz, ale u mnie wczoraj znowu słupek rtęci wbił się na wysokość trzydziestki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie fiolet to Twój kolor! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w tej kolorystyce! Ja w tym roku zdecydowanie czekam na jesień i wierzę, że będzie złota i słoneczna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci w tej spódniczce ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda że lato mija tak szybko a czekanie na nie tak długie ;/ fajna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia, tło wręcz do pozazdroszczenia! Wyglądasz ślicznie w tej dziewczęcej stylizacji, spódniczka ma odlotowy nadruk!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz. Za sobą masz też magiczne i piękne widoki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wprowadziłaś nas w ten post... Można tylko się zgodzić z twoimi słowami. Czasami najlepsze jest to, co tu i teraz... lepsze od wszystkich naszych zamków na lodzie. I dobrze, że są przy nas nasi najbliżsi, którzy nieraz samą swoją obecnością nam to uświadamiają. Dziękuję za chwilę refleksji. I oczywiście wrażenia wizualne: jak zwykle świetnie dobrane kolory i artystyczne kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :)!!!

      Usuń
  16. Fakt, co dobre szybko się kończy !! Ale nie nazwała bym nic nierobieniem opieki nad dziećmi , przecież do tego trzeba mieć pokłady cierpliwości i oczy wkoło głowy !! Wiem co piszę ... wychowałam dwa diabełki...

    OdpowiedzUsuń