czwartek, 20 września 2018

Na krzywy ryj ;D

Podobno urodziłam się w czepku... Hmmm... może więc jest coś w tych starych, ludowych przesądach :)??? Choć z trwogą przyjmuję każdą zmianę w moim życiu, Szczęście wyraźnie się na mnie uwzięło i pcha do przodu... na siłę, niemalże wbrew mojej woli ;). Jakaś wewnętrzna moc każe mi jednak rzucić się w nurt tej rzeki i popłynąć z jej prądem :D!!! 

Z komentarzy pod poprzednim postem wnioskuję, że ciekawe jesteście, gdzie to moje niechciane Szczęście załatwiło mi etat. Odsyłam Was zatem do posta z przed roku (klik) :D!!! A poniżej zdjęcia z kolejnego randkowego wypadu tylko we dwoje. Tym razem Misiek porwał mnie do Rezerwatu Pazurek koło Olkusza.











Sukienka i torebka - H&M, buty - CCC

,,Na krzywy ryj" - Mikromusic - moja nowa piosenka przewodnia... lalalalalalalalalalalalala...

 

16 komentarzy:

  1. Co tu dużo mówić, ślicznie wyglądasz w tej sukience :-) Figurę masz taką, że nic dodać, nic ująć. Czego byś na siebie nie założyła, wyglądasz pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię połączenie niebieskiego i czerwieni, a biedroneczka jest słodziutka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to już mogę spać spokojnie, bo wiem gdzie pracujesz :) Nie rób więcej takich zagadek, bo spac przez Ciebie nie mogę ;) Nie lubie czegos nie wiedzieć lub poczekać na odpowiedź :) Z tego powodu nie gram w totka, bo wysyłam kupon, a na wyniki musze czekać, no i nie wiem, czy już wyrzucać kupon, czy jednak wygram i się pakować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to teraz już wiem gdzie będziesz pracować i co będziesz robić. Będziesz ujeżdżać archozaury :D Trafiłam????

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz tak pięknie i dziewczęco w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie wyglądasz!!! Nastolatko!:)))
    I ciesz się tym szczęściem na maxa!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka i bardzo ciekawe miejsce. Gratuluję...i do przodu...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  8. bedziesz pracować w Geo-strefie? e 3 dni temu przeglądałam i zastanawiałam się czy jak bee z moimi pannami końcem października to nie zajechać tam
    warto ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję w Geosferze... jest tam przeniesione Biuro ds Geologii :D!!!
      Myślę, że dziewczynkom się spodoba :)!!!

      Usuń
  9. Ślicznie Ci w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pasuje Tobie ta sukienka, kolorek i krój. Krata zawsze w modzie, lubię ją.
    I życzę więcej takich porwań przez Miśka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z Tobą nie wytrzymam! Znowu byłaś tak blisko! Ja się na Pazurkowe ponowne łażenie wybieram (mając nadzieję na szybko), ale teraz mnie dopadło choróbsko :(
    Fajowy Biedroń... znaczy Biedrońka :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz w tej sukience. :) Kobieco, lekko i niesamowicie zgrabnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, masz Ty już Dowód Osobisty? Bo w tej sukience to nawet na 18 nie wyglądasz :)Szczęściara.:)
    Piękne wokół Ciebie widoki. Znam. Kiedyś też tam łazikowałam.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :D!!!

    OdpowiedzUsuń