wtorek, 28 lutego 2023

Winter boho

Wreszcie nadszedł ten dzień... ostatni dzień lutego. Czekałam nań, odkąd z drzew spadły jesienne liście. Wprawdzie do prawdziwej wiosny jeszcze niejedna może zaskoczyć mnie śnieżyca, ale... marzec to marzec. Wraz z wyższymi temperaturami, budzi się we mnie radość i chęć do działania. Żegnam więc zimę z radością, ale i szacunkiem. Wyjątkowo w tym roku była dla mnie łagodna i spokojna.









golf - New Yorker | spódnica - sh | płaszcz - Stradivarius | opaska - H&M | pasek - sh | torebka - torebki-skorzane.pl | buty - Stradivarius | wisiorek - H&M

12 komentarzy:

  1. I coraz dłużej jest jaśniej.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw i kolorystyka, w której Ci do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna bluzeczka, takie zimy nam nie straszne. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak! Marzec, to jednak marzec...bliżej lata!
    A Ty w tej spódnicy, pasie i opasce...plus kożuch oczywiście...
    Skojarzyłaś mi się w Marion, dziewczyną Robin Hooda:D Taką współczesną:))
    Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lindo look. Gracias por preocuparte por mi salud. Estoy mejor. Muy listo para publicar de nuevo. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta spódnica bardzo, ale to bardzo mi się podoba i z chęcią bym się zaopatrzyła. Za mną chodzi długa plisowana, ale lekka, a nie z tych masywniejszych materiałów. No nic, szukam właśnie Tej. Ja też się cieszę z marca! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny ten zestaw. Spódnica szczególnie mi się podoba. Oj tak, mnie też cieszy że już marzec. Kilka dni temu widziałam sznur gęsi- wiosna jest już tuż, tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio chodzą za mną długie spódnice, chyba pora się zaopatrzyć :) Ja również czekam na wiosnę, ale jak na razie mimo słońca, temperatury niskie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa kolorystyka, a do tego jeszcze ta długa spódnica w zimie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😊

    OdpowiedzUsuń