poniedziałek, 6 marca 2023

Tak mi się nie chce

Klimatów boho ciąg dalszy. Tym razem w wersji bardziej na luzie: z futrzaną kamizelą, luźnym swetrem i szerokimi jeansami. Stylówa idealnie maskuje skutki zabijania chandry słodyczami 😜!!! Ech!!! Coś ciężko mi w tym roku zabrać się do wiosennych porządków. W głowie ciągle pobrzmiewa zimowe ,,tak mi się nie chce". Marzec rozpędził się na dobre. Przebiśniegi i krokusy coraz śmielej prezentują swoje wdzięki, a... ,,mi się nie chce, tak bardzo nie chce, lecz... kiedyś jeszcze będę seksi" 😝!!!










sweter - Reserved | kamizela - Reserved | spodnie - sh | torebka - Venezia | buty - CCC | naszyjnik - prezent z Kapsztadu


13 komentarzy:

  1. Pięknie, podobasz mi się w tym stylu i sceneria pięknie dopasowana kolorystycznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się nie chce, nie martw sie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kamizelki :) Wyglądasz świetnie :)

    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy , jk to się teraz mawia, odlotowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie boho, to ja lubię!
    Portki, kamizela i torebka są rewelacyjne!!!
    Fryzura też:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, naturalna i z klasą. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jak ja dobrze to rozumiem! Też mi się często nie chce, zwłaszcza gdy jest buro i ponuro. Mam nadzieję, że niedługo będzie się bardzo chciało.
    Fajna stylizacja, na luzie. Taka miejska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brillante mirada te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebisty ałtfit 👌👍😍 A ta piosenka ma w sobie coś, co straszliwie mnie dołuje. W zasadzie teledysk do niej...

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 🥰

    OdpowiedzUsuń