czwartek, 16 lutego 2023

Taka ładna zima

A już myślałam, że w tym roku zimowej sesyjki nie będzie. Grudniowe śniegi ,,przegapiłam", ganiając z dziewczynkami na saneczkową górkę. Moja ówczesna stylizacja, której podstawą były ciepłe gacie i puchówka, nie była godna uwieczniania na blogu 😜. Śnieg szybko stopniał, a prognozy wskazywały na to, że tej zimy już go raczej uświadczymy. Jakież wiec było moje zaskoczenie, gdy w pewien niedzielny poranek wyjrzałam za okno, a tam biało. Takiej okazji przegapić już nie mogłam!!! Pognaliśmy w plenery, zachwycać się pięknem zimy 😎.








płaszczyk - Carry | spódnica - H&M | szal - Medicine | buty - Zebra | kaszkiet - Reserved | torebka - Stradivarius

Zamek w Rabsztynie



Chata Kocjana

14 komentarzy:

  1. Zima piękna jest, zawsze chwyta mnie za serce, śnieg biały, czyste krajobrazy. Fakt, że najpiękniej wtedy jest w górach, ale i nizinne lasy to wtedy bajka. Zamek w śniegu – poezja. Super wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaki szal! No i Chata Kocjana. Ostatnio marzy mi się taka wiejska chata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zima jest piękna, ale ja już wybudzam się ze snu zimowego :) Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, zima jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chata Antoniego Kocjana, patrona jednej ze szkół średnich w Olkuszu. Przeniesiona ze Skalskiej, która kiedyś była wsią, teraz osiedlem bloków. Że tak się powymądrzam 🙃 Gość był wybitnym konstruktorem szybowców, a w czasie 2wojny światowej działał w AK i w jej wywiadzie. Hitlerowcy go rozstrzelali. Chwała bohaterom ✌️

    OdpowiedzUsuń
  6. Zima piękna, wiosna jeszcze piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. I Ty, i szal, i cała reszta, a do tego zamek...i jest fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny szalik i ogólnie świetna zimowa stylizacja 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja fajna, ale ja bym w życiu tak siw nie ubrała w zimową aurę 🙈😁 musi być ciepło i praktycznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kobieta na tle białego puchu, cudownie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci figury, dziewczyno :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😊

    OdpowiedzUsuń