piątek, 10 lutego 2023

blue & red

Kolorowych kombinacji ciąg dalszy. Wszystko za sprawą kurtałki i butów, które skusiły mnie na tegorocznych wyprzedażach. Niebieski i czerwony tworzą piękne połączenie, które kojarzy mi się z polem pełnym maków i bławatków. Do lata jeszcze daleko, świat tonie w szarzyźnie. Są jednak miejsca, które nawet w bezśnieżną zimę potrafią mnie zachwycić. Jednym z nich jest Dolina Bolechowicka na Jurze. Piękne skałki, wąwóz porośnięty dzikim lasem, strumień leniwie toczący swe wody i wszechobecne błoto. Czy świat nie jest piękny 😆???









kurtka - Mohito | sweter - Medicine | spodnie - H&M | buty - Venezia | torebka - H&M

Dolina Bolechowicka











10 komentarzy:

  1. Oj zdecydowanie jest piękny- Mieszkasz w tak niezwykle malowniczym rejonie Polski <3 Stylizacja super- pełna kolorów- niczym zmierzająca ku nam wiosna

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny sweter!!!! I te buty! Mam ostatnio chęć na coś czerwonego w garderobie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwony i niebieski to połączenie kolorów popularnych bohaterów. Nosili je między innymi Superman, Wonder Woman, Capitan America i Capitan Marvel.
    Tęskni mi się za jurajskimi skałkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudny kolor tej kurtki! Ciekawie prezentuje się w połączeniu z czerwienią :) A zdjęcia jak zwykle malownicze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś lubiłam takie połączenie kolorów... W sumie nadal lubię, ale w praktyce tego nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że jest piękny!
    I Ty w błękicie:))
    A buty ekstra! Kradnę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kurtałka:) Ja też szukam, już dwie odesłałam. Nie chce mi się chodzić po sklepach stacjonarnych niestety. Tzn. nie mam czasu. Twoja jest fajna i z tą czerwienią tez ładnie się prezentuje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Raz na kolorowa ( wersja oryginalna raz na kolorowo). Fajny zestaw kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście miało być wersja oryginalna Raz na ludowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 🥰!!!

    OdpowiedzUsuń