sobota, 10 sierpnia 2013

Biały Miś...na Śnieżniku :D

Choć byliśmy tu z Michałem już dwa razy, czuliśmy wielki niedosyt tej góry. Śnieżnik skrywał przed nami swoje tajemnice, za zasłoną gęstej mgły, czy też śnieżnej zamieci!!! Postanowiliśmy więc wdrapać się na niego po raz trzeci, wierząc, że nie oprze się on urokowi Zosi Szkudniczki i Matrony w Bieli (tj. Białej Damy z Misiaczkiem) :P!!! Do trzech razy sztuka!!! Udało się!!! Na szczycie zastaliśmy piękną słoneczną pogodę, lekki zefirek, cudowne widoki i...tłumy turystów :P. Nocowaliśmy w schronisku. Wieczorem opustoszało, skwar zelżał, a świerszcze zaczęły swój koncert. Tak!!! Takie chwile są dla mnie krystalicznie czystym szczęściem!!!

Sukienka - mój wspaniały mąż wyszperał mi w Bidze :*, treki - Asolo

Relaks pod schroniskiem :)
 ...................................................................................................................................................................

I jeszcze mały bonus ;D
Wrzesień 2009

Maj 2011

1. Aaaaa, cudowny look- nowa moda na ubrania w góry:) Nie tam jakiś dres, legginsy, dżinsy. Biała sukienka! Popieram! I boso! Czemu nie:)

1. :D Dziękuję!!! Chociaż muszę dodać, że mogłam sobie na to pozwolić tylko dzięki temu, że spaliśmy w schronisku!!! Obawiam się, że niewiele by zostało z tej sukienki, gdybym wnosiła w niej na górę, Zosię lub ciężki plecak ;D!!! Pozdrawiam serdecznie :D

2. Świetnie wyglądasz Kochana, bardzo fajna sukienka, ja też kocham chodzić po górach:)
    Pozdrawiam Serdecznie:)

3. Pięknie wyglądasz w bieli, wyglądasz jak biała nimfa, bardzo subtelnie!

Biały miś dla dziewczyny, którą będę kochoł wciąż...tadada..

4. Co masz wytatuowane na plecach?

1. Motyw pochodzi z płyty islandzkiego zespołu Sigur Ros ,,Agaetis Byrjun", a przedstawia ludzki płód!!! Fuj brzmi okropnie ;), ale rysunek jak i pyta są przepiękne!!!

5. Jezusieńku drogi, jaka sesyja! Piękna Ty, w dodatku góry... CUDNIE :)
    Zacna z Was rodzinka ;)
    Ruda Frela

6. Przez Twój wpis aż mi się łezka w oku zakręciła .
    Uwielbiam góry , i wszystkie wspomniania z obozów wędrownych wróciły .
    Fantastycznie !

1. Miło mi, że wzbudziłam tym postem tak fajne reakcje :). Musisz koniecznie odświeżyć wspomnienia jakimś trekingiem po górach!!! Pozdrawiam :)