czwartek, 18 stycznia 2024

11 urodziny Filifionki

Może na to nie wygląda, niemniej jednak... wczorajszego dnia Filifionka weszła w wiek nastoletni 😉. 11 lat zabawy w blogowanie, minęło nie wiadomo kiedy. Wspominam te wszystkie lata z rozrzewnieniem, bo w tym samym czasie dorastały moje córki. Dziewczynki towarzyszyły nam w większości sesyjek, przez co nie raz, wychodziły z tego przezabawne historie. Dzięki temu zobaczyliśmy też wspólnie mnóstwo fajnych miejsc 😍. Blog stał się moim pamiętniczkiem, w którym uwieczniam najpiękniejsze chwile życia. Coraz częściej nachodzą mnie jednak wątpliwości, czy jest sens dalej to ciągnąć. Świat bardzo się zmienił przez te 11 lat. Nie jest już tak beztrosko jak kiedyś, a ponadto czas zaczął się, jakby, kurczyć 😅!!! A może, po prostu... w końcu dorastam 😜???








marynarka - sh | bluzka - H&M | spodnie - Reserved | torba - Born2be | buty - CCC | apaszka - internety | okulary - Rossmann

5 komentarzy:

  1. Sądzisz, że można wyrosnąć z blogowania?

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorąc pod uwagę ile starszych pań (ja🤓) bawi się w blogowanie - nie ma ono nic wspólnego z młodością/starością 😉 Nie w tych czasach ✌️ Najlepszego z okazji rocznicy 💻🌹

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje serdeczne gratulacje. To dość długo 11 lat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. 11 lat to sporo :-) Mój blog też już jest nastolatką zatem rozumiem :-) Czas też mi się kurczy, przez co bloguję nieco mniej niż te kilka lat temu, aby w ten sposób zachować jakiś balans. Na blogowanie jednak chyba nigdy nie jest się za starym :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie chce słyszeć o zaprzestaniu! Kiedy ja Cie dopiero z dwa lata temu odkryłam, a tu się okazuje, że nasze blogi to równolatki 😁. Też miałam chwile zwatpienia, ale to miejsce ma tyle wspomnień,no nie można porzucić. Ograniczyć, ale nie rezygnować. Uwielbiam Twoje sesje!
    Tak więc, życzę kolejnych lat i niech blog będzie ewoluował razem z Tobą ❤️

    OdpowiedzUsuń