środa, 11 października 2023

Kto pyta...

... ten dostaje odpowiedzi, czasem nad wyraz konkretne! Wydarzenia ostatniego tygodnia pokazały dobitnie, że moje dylematy egzystencjalne z poprzedniego posta, nie są grosza warte, a wynikały wyłącznie z jesiennej chandry i ogólnego przemęczenia. Los zgotował maraton po przychodniach i szpitalach, strasząc dramatycznymi diagnozami (szczęściem po zweryfikowaniu nieprawdziwymi). Pokazał jak bardzo jestem potrzebna dwóm istotom, które zaprosiłam na ten świat 😊!!! Marzyłam też o wakacjach, więc mam... wczasy w kurorcie Domowe Pielesze... oferującym doborowe towarzystwo do gier w planszówki i bogato wyposażoną bibliotekę literatury dziecięcej.

A na zdjęciach... gorący sierpień w ponidziańskich Gackach 💛.










bluzka - New Yorker | spódnica - House (DIY) | buty - Renee | torba i kolczyki - prezent | okulary - pasaż M1 Czeladź

8 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ♡
    Aż czuję ten upał, patrząc na te zdjęcia :) Kocham słońce, ale lato w tym roku było wyjątkowo upalne (a wrzesień był najcieplejszy chyba ze wszystkich wrześni, jakie okazje maiłam przeżyć) tak więc cieszę się nawet, że pogoda zrobiła się jesienna :) Jeszcze nie ma pluchy, jeszcze nie ma szarości więc fajnie jest :) Wczasy w domciu mogą być przepiękne, jak planszówki dobre i literatura ciekawa to aż miło! :) Wszystkiego dobrego życzę i dużo zdrowia dla całej rodziny! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna fryzura, sama ją sobie robisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! To prawda, że ten kto pyta to dostaje odpowiedzi, ale nie wszystkie odpowiedzi bywają prawdziwe.
    Dobrze, że diagnozy okazały się być nieprawdziwe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie taka niemoc wynikająca z choroby dopadła w drugiej połowie września. Oj, długo dochodziłam do siebie....
    Zdrówka i mocy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrówka dla Ciebie! Odpoczywaj i ładuj akumulatory :)

    OdpowiedzUsuń