wtorek, 17 stycznia 2023

10 lat

Filifionka obchodzi dziś 10 urodziny. Z tej okazji zrobiłam mały przegląd zdjęć, zamieszczonych tu w ciągu ostatniej dekady. Wybór nie był łatwy, w końcu to aż 686 postów, głównie ze stylizacjami i rodzinnymi wycieczkami tu i tam. Podróż w przeszłość przywołała wiele miłych wspomnień... razem z blogiem rosły moje córki. Zaczynałam jako młoda mama, nieco... osamotniona w macierzyństwie. Blog był dla mnie odskocznią od codzienności, miejscem w którym mogłam wyrażać swoją kreatywność i mieć (choć wirtualny) kontakt z dziewczynami o podobnych zainteresowaniach. Dziękuję Sylwii (U Sivuchy), Edycie (Zapiski roztrzepane) i Paulinie (Odpoczywalnia), jesteście ze mną w zasadzie od początku. Serdecznie dziękuję też WSZYSTKIM, którzy zaglądają tu i zostawiają miłe słowa 😘. Daje mi to motywację, aby jeszcze trochę popościć!!!

2013











2014











2015











2016







2017










2018









2019









2020










2021











2022











32 komentarze:

  1. Zwariowana, szalona, kolorowa...boho-rockowa dziewczyna!
    Wciąż ten sam rudzielec! Zaskakujący, ale stabilny:)))
    Wspaniałe stylówki! Byłaś i jesteś niesamowicie kreatywna Justynka!
    Następnych dziesiątek lat tak kolorowych!!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko i... z wzajemnością 😉😘😁!!!

      Usuń
  2. To fakt, że "poznałam" Ciebie nieco później, ale zainspirowana i Twoim stylem, i sesjami przyznam, że przejrzałam całe archiwum, więc troszkę czuję się tak, jakbym też towarzyszyła Tobie od początku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej kolorowy blog w sieci:)
    Gratulacje Justynka! Życzę kolejnych pięknych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doszłam właśnie do wniosku, że obłędnie Ci w rudych krótkich włosach z pierwszych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj!!! Kusi mnie ta fryzura, bardzo kusi 🤔😁!!! Dzięki Ania 😁!!!

      Usuń
    2. Jeszcze raz sobie spojrzałam na zdjęcia... no... kusiłoby mnie też...
      Wiesz, mnie ostatnio skusiła grzywka, bo bardzo się sobie w niej podobam, ale technicznie mnie tak zamęczyła, że znowu ją zapuszczam. Mamy czapkowy sezon i grzywka jest w tym okresie szpetna. W dodatku przetłuszcza mi się czoło od niej...
      Powiem więc tak - wygląd wyglądem, ale ważne jest też ile pracy w taką fryzurę wkładamy i czy to faktycznie warto. Nie lubię swojego wielkiego czoła w okrągłą podstawą, nie podoba mi się moja twarz jak się zaliżę, ale przynajmniej kontroluję swoje włosy cały czas (gdy tej grzywki nie ma).

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, na każdym masz bardzo fajną i ciekawą stylizację ;) Gratuluję 10 lat blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Incredible - So Spicy In 2013 - And Such Beautiful Locations - Excellent Post - All The Best To You And The Family

    Stay Creative,
    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ale cudowna retrospekcja! Przepiękne zdjęcia, przepiękne stylówki! Jest się czym inspirować Filifionko. Kolory! pięknie u Ciebie zestawione. Jestem pod wrażeniem!
    P.S. I jestem ciekawa, gdzie trzymasz taką ilość ciuszków :) :) :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne 😁
      P.S. Moja szafa to studnia bez dna 😉!!!

      Usuń
  8. Jesteśmy ciotki -szafiarki. Kiedyś powinnyśmy zrobić jakiś wspólny bal 😁😆🤣🤓 Gratulacje z okazji dziesiątki, cieszę się, że tu jesteś ✌️ Cudny mix zdjęć. Pamiętam wszystkie Twoje szalone odjechane stylówki! ❤️👍👌👏

    OdpowiedzUsuń
  9. 10 lat to mega fajny staż :D Super zmiana, jak najbardziej na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Feliz aniversario, siempre estas linda y elegante. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia, taki przegląd z 10 lat . Zdjęcia fantastyczne. Życzę dalszych 10 lat wytrwałości i pomysłowości.

    OdpowiedzUsuń
  12. O wow! Super pamiątka, gratuluję serdecznie takiego osiągnięcia. Przez dekadę zebrał się spory przegląd zdjęć i pamiątkowych wpisów z Twojego życia. Oby tak dalej! :) Pierwsze zdjęcie zachwyciło mnie niesamowicie - cudowne połączenie kolorystyki i przepiękna z Ciebie modelka. Zresztą każde z tych zdjęć ma niepowtarzalny klimat i urok! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twój styl. Jesteś taką barwną kobietą, cudne stylizacje. Zdecydowanie takie retro, takie jakie uwielbiam ❤️ Wszystkiego najlepszego z okazji 10 rocznicy bloga, życzę wielu takich rocznic ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione gratulacje. :) Zgadzam się z Tarą, bardzoś kreatywna :) A rudy to Twój kolor. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajeczne zdjęcia, jestem pod ogromnym wrażeniem! 👌🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna i kolorowa Filifionka :) Gratuluje mocno wspaniałego jubileuszu 10 lat w blogosferze i życzę następnych 10 ciu, a my dalej będziemy z Tobą :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń