sobota, 30 października 2021

Caffe mocha

Uwielbiam kawę!!! Jej smak i aromat, którym witam każdy dzień. Specjalnie wstaję dużo wcześniej od reszty domowników, aby móc się nią delektować w samotności. A niech mi ktoś zakłóci ten poranny rytuał... zła jestem jak osa 😠😂!!! Zazwyczaj piję klasyczną... z dodatkiem gorącego mleka. Jednak na jesienne smutki to za mało przyjemności!!! Ratuję się wtedy caffe mocha, z gęstą czekoladą, bitą śmietaną i cynamonem 😋!!!










spódnica - H&M | koszula - sh | marynarka - Born2be | torebka - Venezia | buty - CCC | beret - lokalny butik

19 komentarzy:

  1. Wow! Wow! Wow! Rewelacyjna stylizacja! Skopiowałabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, klimtyczna kawowa stylizacja. Przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylóweczka w starym stylu ❤️ śliczna! A w ogóle to przybij żółwika kawoholiczko🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, trochę taka filmowa.
    Dzisiaj rano także postawiłem na kawę.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też #teamkawa, więc tą stylizacją oczarowałaś mnie bez reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw i kolorystycznie i stylowo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemna stylizacja, a torebka odlotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a gorgeous outfit. It back me in past and I like how every detail on you fit perfectly. You look amazing.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wysmakowana całość!!! Torebka prześwietna, jak i cała Ty :))
    Kawkę, to bym z Tobą chętnie wypiła:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh so wonderful style
    All the colors are good
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Co prawda kawy prawie nie pijam, ale wszelkie stylizacje w różnych odcieniach tego koloru bardzo lubię 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja! Podoba mi się ta marynarka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna torebka, ogólnie super strój :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja akurat brązów unikam, bo jakoś kompletnie do mnie nie pasują.Chyba jestem na nie za blada. Ty za to wyglądasz w nich pięknie! Świetna stylizacja na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak jak Ty rozkoszujesz się smakiem kawy o poranku, tak jak z tą samą rozkoszą wypijam filiżankę cappuccino! <3

    Przepięknie kochana wyglądasz, bardzo stylowe zestawienie. Utrzymanie jednej kolorystyki dodaje niepowtarzalności.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna Pani Jesień! :)
    Ślicznie Ci w bereciku! :)

    Bardzo klimatyczna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 🥰!!!

    OdpowiedzUsuń