środa, 6 października 2021

Pląsałam z wiatrem

Jestem dzieckiem lata. Dla mnie mogłoby trwać przez cały rok. Niestety... jesień rozpanoszyła się na dobre. Ta wczorajsza, słoneczna była jeszcze spoko, dziś jednak płacze strumieniami deszczu... Chwila moment, a świat pogrąży się w szarzyźnie!!! Brrrr!!! Aż trudno w to uwierzyć, że zaledwie kilka tygodni temu, pląsałam z wiatrem na bałtyckich plażach. Najwyższy czas jednak, otrząsnąć się z wakacyjnych wspomnień. Aby dłużej nie zanudzać morskimi plenerami, wrzucam dziś trzy stylizacje na raz. Ciekawe, która spodoba się Wam najbardziej.

Plaża w Wiciu




sukienka - Carry | buty - Deichmann | okulary - pasaż w M1 Czeladź

Plaża w Ustce




sweterek - sh | spódnica - sh | buty - H&M (DIY)

Plaża w Rusinowie




bluzka - Reserved | spódnica - sh | legginsy - Allegro | buty - Deichmann

23 komentarze:

  1. Pierwsza stylizacja jest moją ulubioną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia. Zakochałam się w kolorowych butkach!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lato, lato. Piszesz, że jesteś dzieckiem lata, a może urodziłaś się pod znakiem lwa? Pierwsza stylizacja super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zdecydowanie wolę lato. Najlepsza pora roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie ładne, ale ta ostatnia najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza i druga. A jak siedzisz w tej sukience na plaży, to w ogóle super fota 🙂👍

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja najbardziej mi się spodobała. Te buty są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja kocham szarzyznę i niech się pojawia na świecie, czekam :D Urodziłam się w ostatnich godzinach lata i najbardziej dobrze czuję się psychicznie na przełomie i jeszcze potem trochę. Chociaż październiki zawsze przynoszą trudne sprawy i przełomy :/ No, ale mniejsza z tym. Ze stylówek wybieram... A nie, nie wybieram żadnej. Wszystkie fajowe, bo Twoje. Bajdełej, ileś Ty tych ciuchów zabrała na wakacje... :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🤣🤣🤣 pół walizki jest zawsze moje... w drugą połowę pakuję dziewczyny... jeszcze 😂... bo jeśli pójdą w moje ślady, to za kilka lat Misiek będzie musiał targać 3 walizy 🤣!!!

      Usuń
  9. Bardzo fajne stylizacje :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwójkę wybierz panie! (dobra, w Shreku była 3, ale nie można mieć wszystkiego). Te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta ostatnia stylizacja mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zdecydowanie stawiam na barwną dwójkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I like all outfits. I can't decide which one is my favorite. You look amazing in every of them.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! Szczególnie podoba mi się ta sukienka w paski :) Ale się stęskniłam za morzem! Byle do wiosny ;)
    !

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne zdjęcia . Ja tez jestem takim dzieckiem

    OdpowiedzUsuń
  16. I wyglądasz jak dziecko lata!!!
    Świetne zestawy!!! POmponiki sandałkowe cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia i stroje :) zapraszam do siebie
    http://queensizeplus.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 🥰!!!

    OdpowiedzUsuń