piątek, 5 listopada 2021

Jesienne kwiaty

Przypuszczam, że aktualnie świat wygląda mniej optymistycznie, niż na poniższych zdjęciach. Zieleń zastąpiły brązy... po jesiennych kwiatach zostały suche badyle. Drzewa pozrzucały złote liście... cnotliwe mgły zakrywają ich nagie konary. Czy jest tak naprawdę??? Pewności nie mam, bo aktualnie świat mój wygląda mniej optymistycznie, niż na poniższych zdjęciach. Od tygodnia prawie nie wychodzę z domu, uwikłana w covidowe paradoksy. Przeżywam istne deja vu... powtarzając I klasę... po raz trzeci (w tym od dwóch lat w bardzo nowoczesnym, teams'owym stylu 🤪). Odliczam godziny do weekendu... w lesie odnajdę radość!!!









bluzka - Reserved | spodnie - sh | buty - CzasNaButy.pl | pasek - H&M | kolczyki - prezent

22 komentarze:

  1. I ove your outfit the black blouse is a great match with those green pants
    Great style, great look

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia i przepięknie Ci w spiętych włosach

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe i niezapomniane widoki. Jeżówki nie tylko wyglądają, ale też zdrowia dają. Piękna stylizacja. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Outfit świetny a do tego te cudne kolczyki - mam nadzieję, że te covidowe paradoksy już za Tobą i możesz uciec do swojego lasu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj... choróbska nie zazdroszczę! Trzymaj się Justynka!

    Ale zazdroszczę portek i zdjęć! Fotograf się sprawił!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, my zdrowe jak rydze... to wychowawca zaniemógł... i cała klasa trafiła do domowej kozy na tydzień 🙄... dlategom nieszczęśliwa!!!
      Ale kwarantanna kończy się za godzinę i 11 minut 😁!!!

      Usuń
  6. Niestety zaczyna się mój najmniej lubiany czas w roku - burość, zimność i zaraz poznikają świeże warzywa.
    Chociaż na Twoich zdjęciach wciąż widać tę piękną jesień nasyconą kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm, to pewnie marne pocieszenie, ale u mnie nie lepiej... Bywają dni, w których absurdy potęgują się w nieskończoność... Oby do 31 grudnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your blouse.
    The flowers still look good to me.
    Have a lovely day.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i życzę wielu takich pięknych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna stylówka dla mnie 💚 Spokojnie mogłabym się tak ubrać :) mam nadzieję, że kwarantanna wkrótce się skończy 😘 PS. U mnie jeszcze dużo złotych liści na gałęziach 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! W ogrodzie już nie ma śladu po jeżówkach... Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mało przyglądam się ostatnio światu zewnętrznemu. Chorujemy troszkę 🤧🤒 Dużo okazji do leżingu pod kocysiem i odseparowania od zła, co za oknem. Przynajmniej na chwile...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taką bluzkę, moja jest fioletowa. Podoba mi się styl, który tu prezentujesz. Mój Ci on. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Cudowna sesja na tle tych jesiennych kwiatów :) Stylizacja świetna, wyglądasz cudownie, tak pięknie!
    kochana, życzę Ci wszystkiego dobrego i dużo zdrówka! Ja też dobrze czuję się w lesie, to miejsce gdzie zawsze odpocznę i nabiorę sił :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, uwielbiam jesienne kwiaty :) Lubię takie kodowe kombinacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. your surrounding looks really beautiful and you look pretty as well.

    Glowyshoe's blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia i bardzo fajna stylizacja :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne zdjęcia w pięknej scenerii. Bardzo fajny outfit :)

    OdpowiedzUsuń