wtorek, 20 sierpnia 2019

Wymarzony dzień

Noc pod baldachimem gwiazd. 
Purpurowy wschód słońca. 
A potem dzień, o jakim marzyłam od dawna. 
Dzień poświęcony wędrówce... po najpiękniejszym miejscu w Polsce :D!!! 
Zapraszam do fotorelacji...

 Wschód słońca w Dolinie Pięciu Stawów Polskich

 Droga Mleczna Resort & SPA ;P

 Mały i Wielki Staw Polski
 




 Spragniony turysta :D!!!










 Wielki Staw Polski





 W drodze na Szpiglasową Przełęcz






 Szpiglasowy Wierch (2172 m n.p.m.)








A na deser... Wrota Chałubińskiego 




Wrota Chałubińskiego (2022 m n.p.m.)




 Stylizacyja: top - H&M, legginsy - Camaieu, treki - Asolo, wisiorek - pamiatka z Lanzarote

 Morskie Oko i Czarny Staw Pod Rysami


 Mnich

 Schronisko przy Morskim Oku

Tu jeszcze... Morskie Oko, a tymczasem my byczymy się nad siwym Bałtykiem :D!!!
Buziaki :D!!!

18 komentarzy:

  1. Wspaniałe widoki!
    Widzę, że lubisz chodzić po górach. W takim razie na pewno zainteresuje Cię mój najnowszy post z relacją z Preikestolen.


    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog - KLIK
    Obserwuję. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pierniczę... Ale przestrzeń... A Ty jak rasowa kozica górska 😉 Cudne zdjęcia, wspaniała wyprawa 👍✌🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, ale tak pusto to chyba skoro świt było robione. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze dodam byłam tam, ale wtedy były tłumy. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie SPA to ja rozumiem. :)
    Morskie Oko, jak na plaży w Karwii, tyle ludzi. Dobrze spojrzeć na nie z Waszej perspektywy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Such a beautiful place *_*Love it! Thank you for sharing it!

    I hope we can follow each other <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niesamowita!!!! Prawdziwa twardzielka!!!
    Jeju! Ale wyprawa!!! I te widoki!!!
    Dzięki Ci za nie!!!
    Pięknoto! To chyba dzięki tym górom tak ślicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy mi się nie znudzą twoje fotki
    i szlaki po których wędrujesz
    ja w przyszłym roku wybieram sie na tydzien z moją starszą córka i juz nie mogę się doczekać
    nawet w obliczu wczorajszej tragedii na Giewoncie :((
    pozdrawiam , wysłałam maila Ania Tym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ania :)!!! Tatry są wspaniałe, z pewnością Wam się spodoba :D!!!

      Usuń
  9. Piękne widoki! Zazdroszczę wyprawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe zdjęcia z tego dnia❤

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no kochana podziwiam! :) Ja nie odważyłabym się na takie swobodne spacerowanko po górach, niedźwiedzia widziałaś? he he
    Cudowne widoki <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :) Zachęciłaś do wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudownie. Będziesz miała piękne wspomnienia! Pozdrawiam serdecznie, Justynko! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne widoki. Az zatęskniłam za górami bo ostatnio tam byłam chyba z 10 lat temu !!! 😨

    OdpowiedzUsuń
  15. CUDOWNIE!!!
    To musiały być wspaniałe chwile :). Sivka ma rację, jak rasowa kozica :)
    Dawno temu byłam, teraz to już niemożliwe...
    Ale mogę pooglądać Wasze piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam góry i właśnie w weekend wróciliśmy z foe na północy Norwegii :) kolejne miejsce zaliczone i kolejne cudowne :) tam nie byliśmy gdzie zawedrowals :)

    OdpowiedzUsuń