wtorek, 27 sierpnia 2019

Wakacje na San Escobar

Każdy może odkryć swój San Escobar... niekoniecznie na Karaibach ;P. Nasz znajduje się, ni mniej, ni więcej, jak w Dziwnówku, w zachodniopomorskim :D!!! Drugą część urlopu spędziliśmy nad Bałtykiem, odnajdując rajską przystań na Dzikiej Plaży Radawce. Morza szum, mewy skrzek, złota plaża, na niej kocyk, na kocyku zaś Filifionka :D!!! Dziewczynki buszujące w gigantycznej piaskownicy, niestrudzenie poszukujące kamyczków i muszelek, do ozdobienia kolejnej twierdzy. Latawiec wdzięcznie tańczący z wiatrem. Pomarańczowy zachód słońca ...






T-shitr i kapelusz - Misiek gdzieś kupił w internetach :D, spódnica - sh

Tańcząca z latawcem


Pirat z Karaibów i Dzwoneczek z Nibylandii


Mała syrenka

Jak się hula taniec hula ;D???


Króliczek w norce ;)


Twierdza Radawka


Uwielbiam ten widok :)!!!


Taki prezent zgotowało mi niebo na 37 urodziny :D!!!

21 komentarzy:

  1. jak pięknie ! <3 zapraszam również do mnie https://sweeetdreamsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dzieci były małe to też co roku jeździliśmy do Dziwnówka, malutka mieścinka a jakie cudowne wakacje ... i wspomnienia :) Śliczne zdjęcia zachodzącego słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie byłam na takich prawdziwych wakacjach, gdybym miała wybierać zdecydowanie wybrałabym może :) Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :D Będą pamiątką z wakacji ^^
    Ja nad morzem byłam w 2013 roku, bo dosyć mam do niego daleko :/
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Łohoho! A długo się jedzie do tego San Escobar? Szukałam na mapach śwaita i ni ma :DDD Zazdro wielkie tego nadpolskiego morza. Dla nas tegoroczne wakacje są najgorsze jakie zaliczyliśmy, buuu. Nawet ten Escobar nie do osiągnięcia :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę taką koszulkę! I taki dołek też chcę sobie wykopać! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie .... uwielbiam morze... w tej escobarowskiej stylizacji prezentujesz się świetnie i wakacyjnie. Widac ,ze wszyscy świetnie spędzacie czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, uwielbiam nasze morze. Również drugą część urlopu spędziłam nad morzem, w Karwi :) Pozdrawia cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Niejedna nastolatka może Ci pozazdrościć figury!!! Bosko wyglądasz Justynka!!!
    Super ta miniówka! I zestaw!:D
    Nie tylko niebo płonęło na Twój widok na tej plaży... Coś tak czuję:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedziny :-) Trzymajcie się tam cieplutko wszyscy cała rodzinką :)

    pozdrawiam podczas pakowania

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, kolorowo, wakacyjnie, rodzinnie i wesoło :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji sierpniowych urodzin.:)
    Toż My obie Lwice jesteśmy :)
    Zachód słońca boski!!!
    Ciągle nadrabiam zaległości...
    Buziaki weekendowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjecia :)
    Spóźnione Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lato bez polskiego lato to nie prawdziwe lato. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  14. Muy bonito todo ! Has echo la combinacion perfecta ! buenas noches ! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko, jak cudownie wyglądasz! Ten dobór kolorów! Piękna ta czerwień! A te zdjęcia z zachodem słońca - zjawiskowe!
    37 urodziny? Chyba żartujesz!! Może 27? To to jakieś nieporozumienie chyba. Piszę zupełnie poważnie. Nie mam pojęcia, gdzie Ty podziałaś te lata. Wyglądasz przecudownie! Ale tak czy siak, którekolwiek urodziny by to były, najserdeczniejsze życzenia, Justynko! Zdrówka, szczęścia, pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne widoki :) bardzo uwielbiam czas wakacji i takie miejsca. Aż mnie przeraża ten jesienny czas chodź uważam że jesień to cudowna kolorowa pora roku, tyko te deszcze w Norwegii mnie już dobijaja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzieciaki w swoim żywiole:D A weź się potem pozbądź tego piasku z włosów! XD widzę że pogoda dopisała i urlop się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak nastolatka 👍😄, po prostu uroczo...ja w tym roku w Trójmieście, więcej zwiedzania niż plażowania i towarzysko 🤪 było/ byliśmy u znajomych/... buziaki 💋

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń