czwartek, 23 maja 2019

Elegancki lump...

Dla przeciwwagi poprzedniego posta, dzi艣 prezentuj臋 elegancj臋 w... hmmm... nieco lumpiarskim wydaniu 馃構!!! M膮偶 m贸j nienawidzi tych spodni, cho膰 jeszcze bardziej nie cierpi, szytych w pocie czo艂a 艂aciatych (klik). Nie rozumiem dlaczego 馃槣!!? W zanadrzu mam jeszcze jedn膮 par臋 porci臋t poddanych moim wielce osobliwym przer贸bkom, jednak obawiam si臋, b臋d臋 musia艂a zu偶y膰 sporo kobiecej supermocy, aby Misiek zechcia艂 wcieli膰 si臋 w rol臋 fotografa 馃槃!!! Ach, ci m臋偶czy藕ni 馃槣!!!







Spodnie - Cropp, p艂aszcz - Promod, golf - Camaieu, buty - CCC, torebka - lokalny butik

12 komentarzy:

  1. A mnie si臋 te spodnie bardzo podobaj膮 :D. I tak g艂臋boka czerwie艅 prze艂amuj膮ca zestaw te偶 !!!! :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Podoba mi si臋 g贸ra ale spodnie bym odwin臋艂a. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsu艅
  3. Hahaha :D Okre艣lenie bardzo mi si臋 podoba - lumpiarska elegancja:D
    M贸j dziurawych portek te偶 nie cierpi:D Gdy w sklepie 艂api臋 za dziury, to wpycha mi jakie艣 normalne i m贸wi: Te przymierz!:D:D

    Justynka, a zestaw to wykombinowa艂a艣 czadowy!!! Wszystko mi w nim pasi:D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsu艅
  4. Nie lubi臋 spodni z dziurami, a ju偶 szczeg贸lnie ten fason mi nie pasuje wizualnie do tych but贸w. Do trampek to mo偶e jeszcze. Inny look.
    Ale te z 艂atami s膮 O.K.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Love this look and the pop of red with the clutch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsu艅
  6. No istotnie elegancki lump :)
    M艂odo艣膰 ma swoje prawa :) 艢liczna kopert贸wka - taka wisie艅ka na torcie.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ja jak najbardziej doceniam urod臋 tego "lumpa" :) A te spodnie w zestawieniu z tymi butami wygl膮daj膮 super! Pozdrawiam serdecznie, Justynko! :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. 艢wietna stylizacja, ale patchworkowe spodnie wygrywaj膮 wszystko :D!

    OdpowiedzUsu艅
  9. Hehe nie lubi . Mo偶e dlatego ze wi臋kszo艣ci facet贸w lubi obcis艂e stroje . Super look taki na luzie

    OdpowiedzUsu艅
  10. Serio??? A wygl膮da na takiego, co lubi odlotowe babki w odlotowych a艂tfitach ;) :D Buciszcza boskie <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dzi臋kuj臋 za wszystkie komentarze :D!!!

      Usu艅