niedziela, 5 maja 2019

Bordo-niebiesko...

Podczas wiosennych porządków znalazłam w czeluściach szafy, tę oto spódnicę. Dawno, dawno temu uratowałam ją przed wyrzuceniem. Po dokonaniu drobnych zabiegów krawieckim, dołączyła do bogatej kolekcji moich spódnic i ... wchłonęła ją czasoprzestrzeń ;P!!! Dziś wraca do łask, wraz z bordo koszulą, również niechcianą i wzgardzoną, ku mojej niemałej radości :D. Razem tworzą duet idealny :D!!!









Koszula, spódnica, pasek - prezenty
Buty - Deichmann
Wisiorek - zrobiłam z kolczyka

14 komentarzy:

  1. Taka stylizacja do szpilek idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, świetne zestawienie kolorów :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieski - zawsze na tak.:) Świetna kolorystyka zestawu, a o Twojej figurce to już nie wspomnę. :)
    Moc pozdrowionek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj, to prawda, duet idealny!! Kolorystycznie i fasonowo!!! Wyglądasz w tym jak milion dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ruda Żyleta!!!! Ale dałas czadu w tej stylówce!!! Kiecka boska! Jak mogłas o niej zapomnieć?!:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja- stylówka idealna do biura. Kiecka mega - dobrze,ze ja odkopałaś z czeluści szafy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się spódnica, a przede wszystkim - bardzo podobają mi się buty! Są super!

    OdpowiedzUsuń
  8. No, teraz to zacznę się zwracać per Proszę Pani ;) Pełna powaga :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech, no po prostu pięknie... Szyk i elegancja... I nigdy bym nie pomyślała, że te dwa kolory mogą do siebie tak pasować! Ta szpilka na nodze - no i ta figura! Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi! Beautiful outfit.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, że te dwa kolory świetnie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :D!!!

    OdpowiedzUsuń