środa, 28 grudnia 2022

Rozmigotany grudzień

Grudzień minął błyskawicznie, ale był też miesiącem bardzo aktywnym. I nie chodzi mi bynajmniej o lepienie uszek, czy ważenie grochu z kapustą. Dużo czasu spędziłyśmy z dziewczynkami poza domem, najpierw objeżdżając okoliczne miasta w poszukiwaniu świątecznych iluminacji. Później, gdy spadł śnieg, ciesząc się jazdą na sankach i dupolotach. W międzyczasie upiekłyśmy pierniczki. Choinka była właściwie na ostatnią chwilę (i zaraz pewnie zniknie, bo Perun i Freja zrobiły sobie z niej koci plac zabaw). A potem... święta, święta i po świętach. Miłe wspomnienia i pełne brzuchy. Całkiem przyjemny był to czas...

Będzin


Sosnowiec






Chorzów
















W domowym zaciszu





Perun czynnie uczestniczył w ubieraniu choineczki

Romantyczna Freja

Perun udaje niewiniątko 😈


Udało się, choć z kocią ,,pomocą" ubranie choinki nie było łatwym zadaniem

Wigilijne outficiki






sukienka - Puma (sh) | buty - CCC | kokarda - internety | kolczyki - DIY (złote przemalowałam lakierem bordo 😜)
sukienki dziewczynek - Sinsay





15 komentarzy:

  1. Unreal Holiday Photos - All The Lights Were Well Captured - The Girls Are Growing Up So Fast - The Kitty Kitties Are Beautiful - Wishing The Whole Family A Healthy 2023 - Stay Strong

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  2. Espero que hayas pasado unas geniales navidades con tu familia. Te deseo un feliz año lleno de prosperidad para ti y para tu familia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ten grudzień! U nas świątecznych iluminacji jakby mniej, ale gdy wybraliśmy się na świąteczny wieczorny spacer to w święta miasto nie oszczędzało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniałe illuminacje! U mnie grudzień nie był niestety w ogóle wyjazdowy, choroba, stres, zmęczenie.. mnie zmogły :( Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo przepiękne te bajkowe iluminacje, sama bym z chęcią pozwiedzała takie miejsca. Właściwie nie interesowałam się gdzie u nas można zobaczyć.
    Moje koty również uwielbiają choinkę 🙈😂 najlepszy plac zabaw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejeżdżałam obok tego ogrodu świateł. Robi wrażenie. Gdybym była dzieckiem, z radochy zwariowałabym 🙃🙂😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech... ostatecznie światełka nie dały im takiej radości, co karuzele 🙃!!! Najważniejsze jednak, że dzieci szczęśliwe 😁

      Usuń
    2. No, ja na karuzele już nawet nie patrzę, bo mi się w głowie kręci i chce wymiotować na samą myśl :D Na starość robią mi dziwne rzeczy ;)

      Usuń
  7. Piękne pierniczki upiekłyście a zdjęcie Peruna na choince od razu wywołuje uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Światełka nocą! To lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcialam skorzystac z okazji i zlozyc najlepsze zyczenia Noworoczne, wszystkiego najleoszego, duzo duzo zdrowka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. Ogród świateł cudny :)) Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszytskiego dobrego w Nowym Roku Justynka!
    Uroczo w tej kokardzie wygladałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne oświetlenie świąteczne . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😄!!!

    OdpowiedzUsuń