piątek, 16 grudnia 2022

Potrójna (887 m n.p.m.)

Ostatnia jesienna wycieczka. Potuptaliśmy na Potrójną - szczyt leżący we wschodniej części Beskidu Małego. Szliśmy szlakiem czerwonym z Przełęczy Kocierskiej, by po godzinnym spacerku znaleźć się na miejscu. Góra, zwana też Czarnym Groniem, jest doskonałym punktem widokowym. Pięknie z niej widać Baranią Górę i Skrzyczne w Beskidzie Śląskim, a także Babią Górę, Pasmo Policy i Pilsko w Beskidzie Żywieckim. Przy dobrej pogodzie, można też zobaczyć z Potrójnej, strzeliste tatrzańskie szczyty.










Widok na Beskid Śląski

Widok na Beskid Żywiecki



Tatry na horyzoncie




bluzka - sh | spodnie - sh | buty - Scarpa | pasek - antyk z czasów licealnych






11 komentarzy:

  1. Fajny spacerek, fajna stylóweczka :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie widoki nigdy mi się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę w góry!!! >_<
    p.s. świetna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam w Beskidzie Żywieckim. W ogóle marzą mi się góry w przyszłym roku, narobiłaś mi ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Twój strój. A i spacerem nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te Wasze wyprawy :) Dla takich widoków można iść i iść :) Podziwiam Twoje dziewczynki- tak dzielnie wędrują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie spacery, to bardzo pomaga mi naładować baterie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. The Kids Are So Big And The Forest Is Beyond Beautiful - Enjoy The Family Time This Week

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna wyprawa :) i bluzka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym się kiedyś wybrać na wycieczkę jesienią :) Piękna wyprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😃!!!

    OdpowiedzUsuń