poniedziałek, 31 października 2022

Stocznia Gdańska i Muzeum Bursztynu

Ostatni dzień urlopu był najbardziej intensywny 😅. Nie było już plażowania, tylko szwendanie się po gdańskich atrakcjach. Udało nam się odwiedzić Stocznię Gdańską i Muzeum Bursztynu. Zapraszam do fotorelacji...


Pomnik Poległych Stoczniowców 1970

Europejskie Centrum Solidarności



Żuraw M3



Rzeźby Wychodzące z Morza








Przestrzeń Sztuki - WL4 Mleczny Piotr

















Plenery idealne do sesyjek modowych 😉







sukienka - sh | torebka - H&M | buty - Deichmann | okulary - suwenir z Gdańskiej starówki

Muzeum Bursztynu w Wielkim Młynie






Owady zatopione w bursztynie



















16 komentarzy:

  1. Ekstra te wędrówki po stoczni, ruina fabryki, te "roboty" na zewnątrz, super! Bursztyn już mnie tak nie zainteresował. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bursztyn - kocham. Fajne miejscówki ✌️

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, bardzo ciekawa fotorelacja. Ja w tym roku też byłam w Gdańsku i wpadłam przypadkiem na ten obszar starej Stoczni. Intrygujące miejsce, trochę zapyziałe i zaniedbane, ale ma klimat. Porobiłam też trochę fotek tam. Obszar nadaje się na jakąś fajną sesję. Jestem zawiedziona tym żurawiem M3 bo chciałam wejść, a cena mnie zwaliła z nóg. Jak zresztą prawie wszystkie ceny w Krainie nad Wisłą, kiedy odwiedziłam Polskę tego lata. :) Ciekawą masz sukienkę. Te bursztyny są zachwycające! Dzięuję za fotorelację fajnie tak się wirtualnie przenieść na chwilę w inne miejsce :) Pozdrawim serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie włóczyłam się po Gdańsku...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe miejsce. Widziałam muzeum bursztynu w Wilnie. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieszkałam w Gdyni 7 lat i nie wiedziałam, że jest Muzeum Bursztynu zaraz obok :D Nie przepadam za muzeami, ale to mi się podoba. Tak samo Muzeum Solidarności - ale to tylko z zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka fantastyczna!!! Lumpeksy, to naprawdę sezamy ze skarbami:))
    I dzięki za wycieczkę Justynka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega wyglądasz, ta sukienka jestt świetna. W ogóle to chciałabym się też wybrać na taką wycieczkę, bursztyny i zatopione w nich owady są niesamowite ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mega przeżycie. Też kiedyś chciałabym się wybrać do muzeum bursztynu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłem nad morzem, ale bursztynu niestety nie znalazłem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brilliant Post - Happy November To You And The Family

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  12. Genial look, lindo viaje. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😊!!!

    OdpowiedzUsuń