poniedziałek, 10 października 2022

Meduza

Plaża gdzieś pomiędzy Jastrzębią Górą a Rozewiem. Wcale nie taka pusta, jak na zdjęciach. Przede mną pełno parawanów, ale nie ma się czemu dziwić, pogodę mamy jak złoto!!! Pierwszy raz nad polskim morzem chodzę w letnich zwiewnościach i nie jest mi zimno 😍. Szczęściem temperatura wód w Bałtyku, jak zwykle mało zachęcająca do kąpieli, więc tło do zdjęć mam idealne 😜!!! Jest pięknie!!! Błękitne niebo, granatowe morze, złocisty piasek, a na nim... mnóstwo bladoróżowych meduz, wyrzuconych przez fale na brzeg 🌸👻. 









sukienka - sh | okulary - Reserved | biżuteria - prezent

12 komentarzy:

  1. Hi,

    Nice blog. I am new. Do you want to follow each other?

    https://fashionandwishlist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajku a ja o tej porze w kurtce chodzę i mi zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju! Wyglądasz jak nastoletnia Afrodyta! Prześliczna sukienka i Ty w niej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię spędzać czas nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładna sukieneczka. To coś ozdobne z przodu - bardzo mi się podoba :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bogini głębin, uraczyła nas swą urodą na lądzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh morze i lato. Fantastyczna sesja zdjęciowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz jak syrena, piękna syrenka na tle morskiej piany ❤️ Wymiatasz na całego a ta sukienka, piękna ❤️ Z Twoją urodą tworzy zgrany duet ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna sukienka! Wyglądasz jak wodna nimfa :) Ślicznie! Oj, zatęskniłam za naszym pięknym morzem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne, klimatyczne zdjecia. Wygladasz cudownie ♥ Ile bym dala za 2 tygodnie w cieplych krajach przy tej smutnej jesiennej aurze :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładne barwy na zdjęciach! Jak kiedyś byłam w PL to pamiętam wielokrotnie gorące lata i całkiem ciepłe morze do kąpieli, ale to było dawno temu i zapewne nie często tak bywało, żęby było tak gorąco. Sukienka skojarzyła mi się właśnie z tymi meduzami. Jest taka zwiewna i lekka jak one i wydaje się przeźroczysta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😊!!!

    OdpowiedzUsuń