piątek, 30 września 2022

Piękna dziura... w Ziemi


Zastanawiam się, czy... trzeba być geologiem, aby taka dziura w Ziemi zrobiła na człeku wrażenie?!! W tym akurat przypadku mowa o kamieniołomie Ostrówka w Gałęzicach, w województwie świętokrzyskim (eksploatacja wapieni dewońskich). Dziura jest piękna, choć też nieco przerażająca... taki trochę... Mordor... z tyłu głowy pojawia się myśl... ile człek potrafi zagrabić Ziemi??? Jednak z geologicznego punktu widzenia, taka dziura w Ziemi, to prawdziwa skarbnica wiedzy o ważnych wydarzeniach w historii naszej planety. Biegły geolog potrafi czytać z profili, jak z księgi.

Ja nie jestem biegłym geologiem... raczej... geologiem w stanie spoczynku 😜. Przyszłam tu sobie popatrzeć i... pozachwycać się... po tajniacku, bo kamieniołom jest czynny... ciiii 😎!!! P.S. A sesyjka wpadła... przy okazji 😄!!! No... nie mogłam się oprzeć 😁.







bluzka - sh | spódnica - C&A | buty - Cropp | okulaty - Sinsay




12 komentarzy:

  1. Naprawdę imponująca, robi wrażenie! Świetne fotki i badzo ładna spódniczka <3 Dobego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem geologiem, ale takie dziury robią na mnie wrażenie. Im większe, tym wiekszy szał.
    Teraz raz trafiłam potajemnie na takie czynne wykopaliska i trafiła mi się nawet sesja w koparką. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłem w kamieniołomie, widziałem jedynie na filmie ogromne dziury w Australii, USA czy Rosji. Robią piorunujące wrażenie, gdy jadą drogą ogromne ciężarówki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie ciekawe zestawienia- surowość geologicznych wykopów i sielskość białoczerwonej krateczki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Stylizacja ciekawa i taka naturalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is awesome. Such a fun discovery. I like the steps and shape of it.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście robi wrażenie :) A jakie przy tym fotogeniczne to miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też zachwyca:D
    Stylóweczka też:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie miejsca zawsze robią na mnie ciut przygnębiające nastroje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 🙂!!!

    OdpowiedzUsuń