niedziela, 5 czerwca 2022

Wiosenny miszmasz

Pięć stylizacji na majowe wycieczki. Dla każdego coś miłego, bo jest... moc kolorów, ale znajdzie się też spokojna szarość... dużo luzu, ale i szczypta elegancji. Czyli, ni mniej, ni więcej jak: Filifionkowy miszmasz wiosenny 😄.

P.S. Większość fotek zrobiła moja zdolna ośmiolatka 😍!!!






sukienka - sh | płaszcz - Carry | rajty - lokalny butik | buty - Cropp | torba - H&M






bluza - New Yorker | spodnie - sh | plecak - pariso.pl | buty - Cropp | okulary - SinSay





bluzka - Orsay | spodenki - sh (DIY)| torba - sh | buty - Deichmann | wisiorek - prezent





bluzka - sh | spódnica - Stradivarius | torba - H&M | buty - CCC





bluzka - Orsay | spodnie - Reserved | torba - sh | buty - CCC

16 komentarzy:

  1. Faktycznie niezły miszmasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda stylizacja ma swój urok 🙂
    Rośnie młody fotograf!

    OdpowiedzUsuń
  3. Me gustan los dos últimos look. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne stylizacje na różne wyjścia. Każda mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A może rośnie Ci przyszła pani fotograf? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Córcia ma talent, będą z niej ludzie
    styl super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie, to nie wiem, która podoba mi się najbardziej... Bo wszystkie są ekstra! I rzeczywiście dla każdego cos fajnego:))
    A Pani Fotograf ma talent! Świetne zdjęcia!
    Pozdrowionka Justynka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the yesterday, now, tomorrow sweatshirt. It's so inspiration and awesome!

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda ze stylizacji ma coś w sobie, ale ostatnia najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy zestaw jest naprawdę fantazyjny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te czerwone rajstopy ♥️ urzekły mnie zestawy pierwszy i ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę tą niebieską bluzkę 😍 kolorowy zawrót głowy 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdolniacha z tej Twojej córci :) Piękne zdjęcia,fantastyczne,naturalne stylizacje. Taki styl jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz na sobie moje ulubione kolory! Ten zestaw bardzo mi przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😊

    OdpowiedzUsuń