wtorek, 31 maja 2022

Przedsmak lata



Tegoroczny maj, od początku do końca, był przecudownie intensywny. Zdjęcia z majówkowych wojaży wciąż czekają cierpliwie na publikację, tymczasem jednak pokażę Wam, co porabiałyśmy ze Szkódniczkami podczas ostatniego tygodnia. Z powodu egzaminów ośmioklasistów, dziewczynki miały w szkole tydzień wolnego, zrobiłyśmy więc sobie majowe miniwakacje. Kierunek... taki jak w zeszłym roku (klik), czyli moje ukochane świętokrzyskie. Tym razem jednak, było bardziej wycieczkowo... Zapraszam do fotorelacji 😀...

Planetarny plac zabaw w Parku Miejskim w Miechowie











Gipsowe ,,jaskółcze ogony" w Chotlu Czerwonym


W tle olbrzymie kryształy gipsu, tworzące tzw. jaskółcze ogony



Kościół św. Bartłomieja



Rezerwat przyrody Przęślin

Polskie Uluru 😉


Odsłonięcie gipsów






Rezerwat przyrody Skowronno







Ostnica Jana


Błonia w Dolinie Nidy






Majowy ogród Mamy 💗






Wschody i zachody Słońca na Ponidziu





 
Ogród Botaniczny w Kielcach





















Rezerwat skalny Ślichowice






Akwarium Oceanika w Chrustach

















11 komentarzy:

  1. Bellos paisajes. Ten un buen verano. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  2. Place looks great. And cool pics, especially the ones with Dory and Nemo with his dad, hehe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że lato już dawno mamy. Nauczyliśmy się kalendarzowego postrzegania pór roku, lecz patrząc na w pełni rozwinięte drzewa i krzewy, to widzimy początek lata. I cóż z tego, że temperatura jeszcze nie plażowa. Przyroda wie lepiej. ;)

    Wycieczka świetna, jestem za intensywnym wypoczynkiem. Właśnie wróciłam z takiego tygodnia wojaży, byłam w dwóch różnych regionach Polski i przywiozłam milion zdjęć. I już zaczęłam Was nimi męczyć. XD

    Ogrody i akwaria to moje ulubione połączenie. Lubię patrzeć cna ryby, lubię łowić ryby i jeść ryby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne fotki. Świetny przedsmak lata!

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie , maj pełen wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany!!! Ile atrakcji!!! Az mi się zrobiło kolorowo na duszy:)))
    Będziecie mieli co wspominac kiedyś!
    Buziaki Justynka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, ta góra w rezerwacie może skrywać szmat historii
    Czekam ciągle na lato ;)
    Pozdrawiam i życze udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wypad, będziecie miały fajne wspomnienia na lata. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe miejsca, to był na pewno cudowny maj, pozostawił tyle wspomnień <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😊!!!

    OdpowiedzUsuń