poniedziałek, 21 lutego 2022

Dni wiatru

Nastały dni wiatru... Wieje i wieje, i przestać wiać nie chce... do znudzenia!!! Wraz z wichurą przyszła niemoc. Tak jedno, jak i drugie skutecznie pokrzyżowało plany na ferie. Dziewczynkom, zdaje się, to nie przeszkadza... ich kreatywność w zabawie nie zna granic. A ja... pociągając nosem, pogrążyłam się... w błogim lenistwie. Spełniło się marzenie o kocyku i książce 😉!!!








kurtka - Zalando (Vero Moda) | spódnica - H&M | torebka - Reserved | buty - CCC

19 komentarzy:

  1. Cudowny i nietuzinkowy look . Już mam dość tego wiatru

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też wieje, wieje i pada choć czasem tez pojawi się obok tej mieszanki słońce. To prawda w taką pogodę książka i kocyk plus herbata to najlepsi przyjaciele. Twoj look jak zawsze bardzo Twój i niesamowity xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiatr ostatnio bywa okropny, ale cóż zrobić. Super stylizacja!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiatr i szara pogoda. Twoja stylizacja wpasowywuje się świetnie w ten klimat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej szybko Justynka!
    Żeby znowu tak fantastycznie się prezentować!
    Cudny kożuszek:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja już niemal wiosenna, super !:) Mam nadzieję, że te wiatry od marca przestaną, ile można ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. This is such a powerful and chich outfit. I like your coat so much.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiatr czy nie wiatr, grunt to trzymać się pozytywnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    U mnie też wieje, czasem tak że można puszczać latawce z betonu :) Wyglądasz super, piękna stylizacja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wygląda ta kurtka w cętki. Super że masz czas dla siebie - kocyk i książka - idealne zestawienie.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie pogoda ostatnio nie rozpieszcza, ale do poczytania w sam raz :) Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas już ucichł ten szaleńczy wiatr. Pięknie wyglądasz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh very cute darling
    Great style, the skirt is on point

    OdpowiedzUsuń
  14. Przez Szkocję przechodziły sztormy, a w jednym tygodniu nawet mieliśmy trzy. Więc cieszę się, że już nie ma takiego silnego wiatru jak był wcześniej.
    Pięknie wyglądasz i bardzo ładna masz spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas wiatry ucichły, ale nadal wiosny brak. Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez mam dosc tej zimnicy. Wiatr sprawia ze jest tak zimno. Nie mam ochoty wychylac nosa spod koldry. Bardzo fajnie i elegancko wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😊!!!

    OdpowiedzUsuń