wtorek, 15 lutego 2022

Błyszcz (2159 m n.p.m.)

Tęskno mi już do lata, więc wspominam. Czas akcji - czerwiec 2011 roku. Miejsce - Tatry Zachodnie.

Zrobiliśmy wtedy genialny treking z Doliny Kościeliskiej przez Ornak (1854 m n.p.m.) i Siwy Zwornik (1965 m n.p.m.) na Błyszcz (2159 m n.p.m.). Szczyt ten jest północnym zakończeniem grani Bystrej (2248 m n.p.m.) - najwyższej góry w Tatrach Zachodnich. W zasadzie to dziwię się, czemu nie weszliśmy na Bystrą, będącą przecież na wyciągnięcie ręki. Dodatkowe 90 metrów i widoki ze szczytu musiały kusić.  Być może było już późno, a czekała nas jeszcze długa droga powrotna. Niemniej jednak chciałabym powtórzyć tą trasę i zdobyć Bystrą. Może w tym roku... z dziewczynkami 😍?!!

Zapraszam do fotorelacji 😀...



Schronisko PTTK na Hali Ornak







Starorobociański Wierch (2176 m n.p.m.)











Bystra (2248 m n.p.m.) i Błyszcz (2159 m n.p.m.)








Na Błyszczu... z Bystrą w tle

16 komentarzy:

  1. I przyszły czasy, że to teraz ja bez przerwy Tobie wędrówek zazdroszczę. ;) Tęskno mi do gór. Uwierzysz, że to już ponad rok jak nie byłam na żadnym górskim szlaku?
    I co z tego, że to tylko wspomnienie. Niedługo nie będę mogła nawet i na to patrzeć. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło wspominać dawne wędrówki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie z Tobą powędrować!!!
    Piękne widoki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Góry! Moja miłość. w Bystrej byłam z dwa razy. Piękne okolice. Chyba wrócę do górskich wędrówek wraz z mężem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Za każdym razem jak patrzę na takie zdjęcia to jestem pod wrażeniem piękna gór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne kolory gór :) Dawno mnie w Tatrach nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna fotorelacja i piękne widoki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! I widziałaś kozicę, wow! :D Pojechałabym znowu w Tatry ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Nam póki co też zostają wspomnienia i niestety wszystko wskazuje na to, że najbliższe wakacje spędzimy raczej na nizinach :(
    Widoki przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Over The Moon - I Throughly Enjoyed Each A Every One Of These Photos - Pleased You Two Adventured On Together - Keep On Keeping On My Friend

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo Filifionka w czarnych włosach :) też fajnie, ale rudy Ci bardziej pasuje. Też lubię rudy kolor. Noooo fajny trekking. Daliście radę. Przepiękne zdjęcia Tatr Zachodnich, rety. Jeszcze nie byłam na Błyszczu ani Bystrej. Póki co najwyżej byłam na Krzesanicy :) Ciemniaku. Piękny szlak z Kir. Pozdrawiam Cię serdecznie i twoją rodzinkę, szczególnie dziewczyny. Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahhh, cóż to musiała być za górska wędrówka, totalnie zazdroszczę! :)
    Przepiękne widoki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym się wybrać na taką górską wędrówkę. To na pewno niesamowita przygoda :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😊!!!

    OdpowiedzUsuń