sobota, 16 stycznia 2021

To nie iluzja

Taaak!!! Doszliśmy więc do momentu, kiedy nie da się już ściemniać, że jesień to zima. Spadł śnieg. W parku, w którym (w tak wybitnie jesiennej aurze), prezentuje tą (wybitnie jesienną) stylizację, od kilku dni zalega gruba warstwa białego puchu. Jestem tego absolutnie pewna, bywam tam teraz codziennie z moimi, przeszczęśliwymi pociechami uzbrojonymi w dupoloty. Zjazdy z górki na pazurki, walki na śnieżki, bałwan z marchewkowym nosem, to nie iluzja, to fakt.
Zatem... nie mam nic na swoje usprawiedliwienie...  może tylko to, że rudzielcom do twarzy w brązach 😜!!!








płaszcz - Reserved | sweter - New Yorker | spodnie - sh | buty - CCC | torba - Audycka

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny płaszczyk, do twarzy Ci w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieg jest za sypki, nawet śnieżkami nie da się rzucać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt, to zdecydowanie Twoje kolory :) Płaszcz i sweter baaardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie jak zawsze, zwłaszcza w takiej jesiennej aurze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jesienne krajobrazy!
    Tak długo czekałam na zimę i śnieg, ale już się odzwyczaiłam od takiego zimna i z chęcią wróciłabym do tych złocistych pejzaży <3
    Super wyglądasz :) Kolory ubrań naprawdę świetnie podkreślają odcień włosów i Twoją urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja i bardzo ładny płaszczyk :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh so nice style
    I love it the coat darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, zdecydowanie dobrze Ci w brązach. Bardzo fajny płaszcz, super całość i piękne, jesienne zdjęcia. Zima zawitała i teraz można cieszyć się jej urokami, dziewczynki niech korzystają, bo fajnie ulepić bałwana czy zjechać na dupolotach 😜😜, serdecznie pozdrawiam🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  9. Za jesienią nie tęsknię ale pięknie Ci w tej jesiennej stylizacji, naprawdę rudzielcom brązy do twarzy ;). Dzieci nie mam ale też korzystam ze śniegu na całego <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki ten płaszczyk ma cudowny kolor! Uwielbiam taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci w tych kolorkach. Fantastycznie podbijają Twój kolor włosów. A jesienne tło, co tu dużo mówić, jest idealnym wykończeniem stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny look 😍 No już zima 🥶

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealne połączenie modnych kolorów na jesień. Nawet kolor włosów 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie to beż 🤔 A ja kocham beż 😍♥️👌👍 Płaszcz zajebisty, baaaardzo mi się podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😊!!!

    OdpowiedzUsuń