czwartek, 28 stycznia 2021

Szafiarskie morsowanie

Zima to nie jest najlepszy czas na sesyjki blogowe. Jeśli nie posiadasz zasobnego portfela, musisz wykazać się nie lada kreatywnością i... polubić morsowanie (choć rozsądek podpowiada, aby odpuścić sobie tą zabawę do nadejścia wiosny). Jak widzicie ja nie odpuszczam... morsuję 😜. W prawdzie nie pływam w przeręblu, nie zdobywam też zimą górskich szczytów w samej bieliźnie. Ot zwyczajnie, rozpłaszczam się na mrozie, aby fotograf obfocił to, co mam pod spodem (dla fanek szafiarskiego morsowania - niejako clou całej stylizacji 😂). 

P.S. Morsowanie rzeczywiście działa, bo zdrowa jestem jak nigdy o tej porze roku (puk, puk... odpukać w niemalowane).








płaszcz - H&M | bluzka H&M | spódnica - Orsay | buty - CCC | torebka - New Yorker | wisiorek - Yes (prezent)

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to takie morsowanie też uprawiam :)
    Piękny kolor spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja ciekawa, poważna a jednak elegancka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualnie gołym nogom mówię nie! :P

    Warto by w takim razie promować teraz ciuchy, które pomagają przetrwać, jakieś termoaktywne czy termiczne. Mogłoby to być fajne, bo Ty świetnie zawsze wszystko zestawiasz razem. Mogłoby np. okazać się, że sportowa odzież jest całkiem stylowa i elegancka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba... jak się pogrzebie w internetach to znajdzie się i stylową, sportową odzież... ale jej koszta przekraczają znacznie, moje możliwości finansowe.

      P.S. Na nogach mam cienkie rajstopy, ale... w zasadzie masz rację... grzeją tyle, co nic.

      Pozdrawiam serdecznie 😊!!!

      Usuń
  5. Super wyglądasz :) NA takie morsowanie mogę się skusić bo jakie efekty później są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetnie wyglądasz! mega w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh i love it your outfit,
    The jacket is gorgeous
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieta rakieta! Pięknie wyglądasz 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. A twój wybór jest bardzo dobry, żeby ... nie pływać w przeręblu, bo może zamarznąć 😄.
    Twoje ubrania i sesja zdjęciowa wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz, szminka i spódnica super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieraz tak morsowałam dla fotek:D
    A ten zestaw podoba mi się wyjątkowo! Bosko wyglądasz Justynka!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd ja znam ten rodzaj morsowania :-D
    Stylizacja klasyczna i elegancka do tego przepiękny naszyjnik.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak przeczytałam tytuł już się bałam, że kolejna naprawdę morsuje xD. Tak jeszcze można, chociaż ja tam wolę chodzić na spacerki jak ziemniaczek ubrana w 15 warstw <3 xD.
    Ale spódniczka zacna ^-^

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna spódnica :) Idealnie na Tobie leży :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/02/pizamka-jak-ze-snow.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie morsowanie to ja doskonale znam i praktykuję 😊 Zawsze mnie śmieszyły komentarze: "nie zimno ci???". Nie, wcale 🤓 Ale czego to się nie robiło dla bloga 😆😅😂 A Ty wyglądasz jak laleczka 👌👍😍🥰

    OdpowiedzUsuń