czwartek, 5 listopada 2020

Winna

 ,,Winna dziś czuję się
Winem rozgrzeję zimną krew
Z zimnem już teraz żegnam się
W hiszpańskim upale, czy w gruzińskim skwarze
Czy w cieniu oliwkowych drzew"








Przed nami długa, trudna zima!!! Na samą myśl o niej cierpnie mi skóra!!! Zimno, ciemno, wiatr zacinający w oczy pluchą... do tego wszędobylski wirus i polityczne niesnaski!!! Trudno mi uwierzyć, że to piszę, ale w zaistniałej sytuacji, cieszę się, że czas płynie mi tak szybko!!! Dni wypełnione po brzegi obowiązkami, zlewają się w tygodnie i miesiące... tylko patrzeć wiosny 😜!!! Oby do wiosny!!!

Moja mała Stylówa 😍



18 komentarzy:

  1. Ja tam się cieszę na te zimne pory roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sesja, a zimą przeleci. Troszkę trzeba się wyciszyć, spokojnie, bez emocji i wzruszeń, monotonnie i minie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rośnie Ci konkurencja w świecie mody. Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Romantycznie i z pazurem:))
    Konkurencja więcej romantycznie;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się bluzki/sukienki/koszule z takim dekoltem, ale czuję się w nich jakoś nieswojo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this off the shoulders shirt. So chic with the added belt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj faktycznie oby do wiosny, fantastyczna stylizacja w takim hiszpańśkim stylu- przepięknie ją w całości skomponowałas xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw i super tło te cegiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i super love how that white top yurned out after you added a statement belt.

    JULIE ANN LOZADA BLOG
    INSTAGRAM: @julieann_lozada

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak- oby do wiosny :) Mnie też czas biegnie niespodziewanie szybko. Świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się ta koszula z tym czarnym pasem. Klimatyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh so nice style
    I love it the jeans
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj zgrabniucha z Ciebie. :)
    Piękna jedna księżniczka kręci się obok mamusi, a druga gdzie czmychnęła?
    Podzielam Twoje zdanie. Nie znoszę słotnej jesieni, a zimę lubię, ale tylko białą...
    Pozdrawiam listopadowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ale to fajne! Odlotowa stylówka 👌👍✌️

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 🥰!!!

    OdpowiedzUsuń