środa, 11 listopada 2020

Kamieniołom w Kozach i Hrobacza Łąka

Kamieniołom w Kozach zachwyci każdego, kto kocha przebywać na łonie natury, choć jest to przecież teren poeksploatacyjny. Ukryty w górach, w gęstym lesie, z uroczym stawem i imponującym odsłonięciem warstw lgockich fliszu karpackiego, które wyglądem swym przywodzi mi na myśl kawałek olbrzymiego tortu. Byłam tu już z dziewczynkami podczas naszych babskich wakacji w Międzybrodziu Żywieckim, jednak lało wtedy jak z cebra. Koniecznie chciałam powtórzyć wycieczkę, pokazać to miejsce Panu Geologowi 🐻... i pójść jeszcze wyżej na Hrobaczą Łąkę... zapraszam do fotorelacji...





Geolog w akcji 🔨


Blogerka w akcji 😂




tunika - C&A | bluzka - H&M | legginsy - Camaieu | buty - Asolo




Ruszamy dalej... w góry


















Kolekcjonerki szczytów 😀


Schronisko PTTK na Hrobaczej Łące

Krzyż milenijny







18 komentarzy:

  1. Piękne miejsce, widoki fantastyczne a modelki..... No cóż........ niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to musiała być ciekawa wyprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tam. Z chęcią się tam kiedyś wybiorę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotorelacja :D W takim miejscu chętnie bym pospacerowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Można się rozmarzyć patrząc

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello Justyna,
    What a nice report with wondeful pictures. So amazing with the mountains.
    Picture 12 is very funny and what a great view on picture 38. Wonderful.

    Greetings, Marco

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre widoki jak z innego świata
    Pozdrawiam, Mada

    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetna wyprawa!!!
    Nasyciłam się fotkami! Dzięki za wycieczkę Justynka:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Duży kamyk, podoba mi się. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie mieszkam w takiej pięknej i zielonej okolicy 🧡🧡 Super fotki!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteście niestrudzeni w tych wycieczkowędrówkach ✌️ Ten "tort" to super tło na blogersko-szafiarskie fotki 😉🤓

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapaleni turyści, podziwiam zwłaszcza dziewczynki.
    Nie wiedziałam nic o tym kamieniołomie a mam rodzie w Kozach.
    Buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała Rodzinka na przepięknej wędrówce.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Yes, The Girls Are Back - Dig The Shots Walking With Dad - Also, The Photo With You Girls Jumping, Those Footprints Detail A Heart - That Is A Keeper Of A Photo - Travel On And Stay Stronger As A Family

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 🤩!!

    OdpowiedzUsuń