niedziela, 17 maja 2020

Tylko tyle i aż tyle...

Czekałam na to z utęsknieniem. Niby nic wielkiego, dobrze znana, mała świętokrzyska wioska. Jednak przez długie tygodnie kwarantanny, jawiła mi się niczym raj na ziemi. Zamknięta z dziećmi w czterech ścianach, marzyłam o możliwości swobodnego przebywania na podwórku, w ogrodzie, w sadzie, na polu, o spacerach na góry, do rezerwatu, do lasu, czy na błonia w Dolinie Nidy. Wiosna coraz zuchwalej roztaczała swoje wdzięki, a we mnie narastał rozpaczliwy bunt... Z nadejściem maja, nie wytrzymałam... pojechałyśmy!!!

I było cudownie!!! Dziewczyny całymi dniami biegały po dworze, łapiąc piegi na policzkach. Obeszłyśmy stare kąty wzdłuż i wszerz, ciesząc się każdą chwilą. Na naszych oczach wiosna eksplodowała kwieciem, tworząc malownicze pejzaże. Spacery umilał nieprzerwany koncert skowronków i świerszczy, które już na zawsze będą mi się kojarzyć z tym właśnie miejscem!!!

Po raz kolejny przekonałam się jak niewiele potrzeba do szczęścia. Trochę słońca, trochę zieleni i łyk świeżego powietrza... tylko tyle i aż tyle!!!




,,Moje" drzewo





Biedroneczko leć do nieba...


Milusiński 😋


Moje Muzy 








Mamo... co to jest???

Gigantyczna purchawka!!!


Gotujemy 😂




Niańki 😍

Inauguracja sezonu megabańkowego



Zosia kociara


Jest kałuża, jest zabawa!!!


Świtezianki 😊


Piasek + woda = idealna zabawa



Mój ulubiony cel spacerów... Rezerwat ,,Skowronno"

Dolina  Nidy


Rezerwat Skowronno... w pełnej, wiosennej krasie. Przedmiotem ochrony rezerwatu jest fragment muraw kserotermicznych z licznymi gatunkami roślin chronionych i zagrożonych wyginięciem, jak...

Miłek wiosenny

Pierwiosnka lekarska

Zawilec wielkokwiatowy

Ostnica Jana


Jak majówka to ognicho!!! A jak dziadek rozpali ognicho, to... kiełbaski skwierczą 😂


22 komentarze:

  1. Ale śliczne te Wasze Muzy w okolicznościach natury i nie tylko.:)
    Super radosne zdjęcia. A Dziewczynki widzę, że wszystkim wokół są zainteresowane.:)
    Moc pozdrowień i buziaków posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wycieczka wśród łąk, pól... Takie najlepsze, najswobodniejsze. Serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! Czasami zwykły spacer potrafi wywołać na twarzy uśmiech i poczucie szczęścia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam cię bardzo serdecznie.Odkąd trafiłam na twojego bloga przeglądałam wszystkie wpisy na nim od początkowego do końcowego.Najbardziej jednak podobały mi się stylizacje,w których byłaś ubrana w szorty (a także krótkie spódniczki) zestawione z kryjącymi rajstopami.Ja sama to połączenie noszę szorty plus grube kryjące rajstopy (szare lub czarne) codziennie o każdej porze dnia i roku (oprócz upałów).Niedawno w czasie podróży do Gdańska miałam na sobie materiałowe krótkie szorty (identyczne jakie miałaś ubrane ty w poście z 20 stycznia 2014 i 5 marca 2016)w zestawie z szarymi kryjącymi grubymi rajstopami i czarnymi balerinami.Świetnie mi się ta stylizacja wtedy sprawdziła na tą podróż z moimi dwiema(nastoletnimi już) córkami, podczas której w obie strony ja prowadziłam samochód oraz spacerowałam z córkami po Gdańskiej starówce.Mam dużo par szortów oraz rajstop zarówno szarych jak i czarnych ponieważ jest to mój stały codzienny ubiór.Po prostu lubię tak chodzić, jest mi w tym wygodnie i nie zamierzam nigdy przestać go nosić. Sprawdza mi się on dosłownie do wszystkiego szczególnie do kierowania autem co czynię praktycznie codziennie dojeżdżając do pracy,na zakupy a także odwożąc córki do szkoły oraz na podróże takie jak ta do Gdańska.Mam więc do ciebie pytanie i prośbę. Czy nosisz jeszcze oraz lubisz nosić szorty zestawione z kryjącymi rajstopami i czy mogłabyś częściej pokazywać stylizację, w której jesteś ubrana w szorty i kryjące rajstopy w zestawie z balerinami lub szpilkami?Proszę o to ponieważ nie tylko sama jestem fanką połączenia grubych rajstop z szortami i sama to połączenie noszę codziennie o każdej porze dnia i roku (oprócz upałów i lata) ale też podobało mi się ono na tobie i bardzo ładnie w nim wyglądasz.Dzisiaj mam na sobie czarne materiałowe krótkie szorty w zestawie z czarnymi kryjącymi rajstopami i szpilkami.Jeśli można to mam jeszcze na koniec pytanie tak z ciekawości czy ubierasz lub ubierałaś szorty lub krótkie spódnice z kryjącymi rajstopami do prowadzenia auta i czy uważasz podobnie jak ja, że jest to najlepszy ubiór do tego? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow!!! To najdłuższy komentarz jaki dostałam :D!!! Dziękuję za tyle miłych słów. Jeśli przejrzałaś mojego bloga, to wiesz już, że nie trzymam się konkretnego stylu. Uwielbiam nosić spódnice i sukienki. Zimą zakładam do nich kryjące rajstopy we wszystkich kolorach tęczy ;). Mam kilka par szortów, ale zdecydowanie wolę spódniczki :)!!!
      Jeśli chodzi o strój do auta, jeżdżę w tym, co akurat mam na sobie ;)... ważne, aby buty były płaskie, bo nie czuję się zbyt pewnie za kierownicą.
      Pozdrawiam serdecznie :D!!!

      Usuń
  5. Łoooo zaskroniec, miałaś szczęście. Nigdy na żywo nie widziałam. *_*
    Czyli u Was już po staremu. To dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ tam pięknie :) rozmarzyłam się . A córeczki ślicznotki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze przepiękna okolica, kocham takie klimaty górskie... moja miłość pagórki, górki, dolinki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne miejsce i naprawdę świetne zdjęcia :) Nie ma to jak odpoczynek na łonie natury, chociaż ten wąż wzbudził mój niepokój ;p Pająki i węże sprawiają, że jeży mi się włos na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I takie chwile warto doceniać. Zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę z ich szczęścia na wakacjach w rezerwacie przyrody Skowronno, który oczarowuje przyrodę ... oboje są w tym samym wieku co moja siostrzenica Celyn.
    Pozdrawiam Ciebie i ich oboje, Fili 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę cudowne miejsce i przewspaniałe zdjęcia :). Czasem tak niewiele nam do szczęścia właśnie brakuje. Jak usłyszałam, że dzisiaj ma już padać, to wczoraj rzuciłam wszystko co miałam robić i uciekłam w pole na cały dzień. Grzałam się w słoneczku, chłodziłam w rzece, szukałam maków. Tylko tyle... i aż tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WoW, What A Post - Such A Lovely Moment In Time - Thanx For Sharing

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje dziewczyny to urodzone modelki:-)Zdjecie z bocianim gniazdem wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  14. To musiał być cudownie spędzony czas! Przepiękne miejsce! Tyle spokoju i radości na tych zdjęciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. I czego chcieć więcej :) Super wyjazd:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne zdjecia. To sie nazywa mieć oko! Dziewczynki rozkoszne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sielanka na Ponidziu ❤️ To jest czarowna kraina. Znam, oj znam 😍 Jechałam nawet przez jedno Skowronno niedawno 😉😃 Masz super modelki do obfotografowywania. Mój syn na widok mnie z aparatem, mówi "tylko spróbuj" 😄 Próbuję, ale i tak mam zakaz publikacji. Nawet swojej dziewczynie nie pozwala wspólnych fotek nigdzie publikować. Co za typ 🙃😉😁

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że Twoje dziewczyny miały dobrą zabawę na wsi :) zazdroszczę. Nieraz chciałabym wrocić do takiego beztroskiego dzieciństwa na wsi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudne zdjęcia! aż mam ochotę wybrać się na wieś ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :)!!!

    OdpowiedzUsuń