wtorek, 5 maja 2020

Witaj Maj

Jak wybornie smakuje wiosna po tym, ponad miesięcznym, zamknięciu w domu. Zwykły, z pozoru, spacer do lasu, doceniam teraz stokroć bardziej. Delektuję się każdą wolną chwilą, spędzoną na świeżym powietrzu :D!!! Tak skłonna do narzekań, nie śmiem pisnąć złego słowa na niebo zasnute chmurami. Niech leje, niech deszcz zrasza nasz leśny schron. Jak co roku zaskakuje mnie tempo, z jakim świat się zazielenia. W kwietniu nieśmiałe pączki, a w maju zielona eksplozja... i żółta, od mleczy i rzepaku :D!!! Uwielbiam wiosnę!!! Wiosną zaczyna się najwspanialszy okres w roku, który trwa, aż do jesieni :D!!!







'
Kurtka - Carry
T-shirt - prezent
Bluzka - Camaieu
Spódnica - C&A
Buty - CCC
Nerka - House
Okulary - SinSay

17 komentarzy:

  1. Co kto woli. ;) Ja tam nie lubię ani susz ani siedzenia w domu, bo upał.
    Stylówka świetna, bardzo mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez teraz spacer i promienie słońca doceniam zdecydowanie bardziej niż wcześniej :) świetna stylowka- koniecznie musze sobie kupic jeansowa spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw bardzo fajny, młodzieżowy i bardzo do ciebie pasuje. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  4. Za rok podkradam tytuł "Witaj maj" na moją coroczną notkę urodzinową! Ostrzegam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz! Jak zawsze świetna sesja, tez sie cieszę z wiosny, chociaż ja akurat lubię jesień ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi! Beautiful and comfortable outfit. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo tak też lubię wisonę ;D chociaż wolę zdecydowanie jesień,a le jest cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo wiosna jest taka pachnąca i świeża.:) Letnich upałów już nie lubię, męczą mnie strasznie (starość zaczyna pukać do drzwi).
    Niech nam więc trwa cudna wiosna :)
    Buziaki piękna Dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam, kiedy pada. Ba, leje! Majowe pachnące deszcze... Kieeedyś to było 😌😉 Stylóweczka ekstra. Przypomniałaś mi, że kiedy byłam młoda i chuda, uwielbiałam takie. I kolorowe rajtki ✌️👌💙

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosna zawsze zachwyca, zawsze czekam na nią z utęsknieniem, w tym roku trochę inna i wyjście na łono natury cieszy jeszcze bardziej. Kiedyś to było normalne, oczywiste, teraz cieszymy się że możemy wyjść do lasu czy nad rzekę. Deszcz bardzo potrzebny więc cieszy 🤔. Miło Cię widzieć, serdecznie pozdrawiam ☘️🍀💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak wiosna jest przepiękna! Ja też uwielbiam i teraz jeszcze bardziej doceniam :) Bardzo fajna stylizacja- na luzie, ale oryginalnie i każdy element przemyślany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się tak czuję. Dawno nie wracaj do domu ... kiedy wyjdziesz z domu, poczuj się bardzo szczęśliwy i zostań niezapomnianym doświadczeniem 🙂. Mieszaj i dopasowuj swoje ubrania, są fajne, odpowiednie do aktywności na łonie natury 🌱🌳☘️

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię wiosnę, rozpoczyna naprawdę coś pięknego, ale moją ulubioną porą roku zdecydowanie jest lato :) Nie wiem jak będzie wyglądać w tym roku, ale zawsze był to czas który spędzałam nad wodą, od rana do wieczora, wygrzewałam się na słońcu, jadłam mnóstwo lodów i robiłam sobie przeróżne chłodzone napoje, ciągłe ogniska, imprezy, wspólne patrzenie w gwiazdy :) Wspaniale wyglądasz, świetna stylówka! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Również uwielbiam wiosnę! Szkoda, że nie może trwać cały rok :D Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. stylizacja bardzo w moim stylu choć z pewnością dobrałabym do niej podarte dżinsy :D

    OdpowiedzUsuń