wtorek, 10 grudnia 2019

Ukulele


Kochany Święty Mikołaju

Dziękuje Ci serdecznie za ten niezwykle zaskakujący prezent. Szczerze mówiąc, w ogóle nie spodziewałam się, że zaszczycisz mnie jeszcze wizytą, wszak dzieckiem przestałam być ćwierć wieku temu. A jednak, przybyłeś i nie dość, że spełniłeś wszystkie zachcianki moich córek, to zostawiłeś mi… ukulele. Wiesz dobrze, że dawno, dawno temu brzdąkałam na gitarze, niestety studenckie hulaszcze życie, nie wyszło jej na zdrowie ;P. Nie grałam przez długie lata… palce zapomniały chwytów. Nie sądziłam, że kiedykolwiek do tego wrócę :D!!! Ha ha!!! Oczami wyobraźni widzę już naszą czwóreczkę, przycupniętą przy ognisku i… zawodzącą serenady do księżyca ;D!!! Albo piknik w lesie, kocyk, hamaczek, pyszne jedzenie i... Filifionka z ukulele ;)... 

P.S. Na poniższych fotkach, ukulele jeszcze pod postacią dębowej gałązki ;D!!!








Sukienka - nn
Katana - Zara
Golf - Orsay
Buty - CCC
Komin - Reserved
Kolczyki - prezent

17 komentarzy:

  1. Ja niestety nie gram na zadnym instrumencie :) Fajnie, że Mikolaj się spisal u Ciebie :) Świetne fotki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ukulele ma fajny dzwięk :-)Mój mąż gra na gitarze, ja nie mam muzycznego talentu. Ciekawy zestaw, bardzo pasuje Ci ten styl :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U la la...znaczy, chciałam powiedzieć ukulele ;) :D Czekam zatem na wystep i sesję zdjęciową z instrumentem! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a beautiful outfit. I like your dress so much.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/12/claigio-led-magic-eye-patch_10.html

    OdpowiedzUsuń
  5. To czekam na ukulele, a na razie nasycę się rusałkowymi klimatami:))
    Te zwiewności cudne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciagle u Ciebie późna jesień
    Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful pictures and outfit!!

    https://julesonthemoon.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i super stylizacja :D
    Nic dodać, nic ująć :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś niezwykle fotogeniczna! Cudownie wychodzisz na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny prezent, sama mam ukulele. Teraz ono leży, ale przeżyło tyle wycieczek szkolnych, że tylko ono to wszystko wie! Mega wspomnienia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice outfit and beautiful cozy shawl!
    No wonder, I couldn't find ukulele :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wychodzi Na to, że byłaś w tym roku grzeczna ;) fajnie, że Mikołaj zostawił Ci taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sesja . Myśle ze dla Mikołaja zawsze będziemy dziećmi ;) tak jak dla rodziców

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie;) Na ukulele łatwiej chyba nauczyć się grać niż na gitarze, fajny prezent, też nie aż tak drogi. Na stronie veramusic.pl można znaleźć duży wybór instrumentów muzycznych i to przerożnych, dla każdego.

    OdpowiedzUsuń