środa, 4 grudnia 2019

Pamiętasz, była jesień...

Wyjątkowo w tym roku piękna, długa i ciepła. Wciąż czuję jej dobroczynny wpływ, zwłaszcza na moją, skłonną do melancholii... duszę. Leśne spacery. Terapia złotem, brązem, bordo, zapachem butwiejących liści, grzybów i żywicy. Świeże, rześkie powietrze wypierające z głowy kosmate myśli. Dawno nie czułam się tak spokojna... w harmonii ze sobą :D!!!









Koszula -Reserved
Marynarka - Born2be
Spodnie - Mohito
Trampki - Daichmann



Moje kocurki leśne 😻





20 komentarzy:

  1. Kochana ,
    Jak Ty pięknie się outfitowo wpasowałaś w ten jesienny krajobraz- taka jesienna elegancja w Twoim wydaniu jest po prostu piękna <3 dziewczynki tez się super prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju! Jakie cudownie rude zdjęcia!!!
    Prześliczna Ty Wiewiórko i Twoje Wiewiórzątka:)))
    I super stylówka!
    Buziaki Justynka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To są zdecydowanie Twoje kolory i Twoja pora roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jesień, piękne Kocurki jesienne oraz śliczna Ty w jesiennych barwach.
    Moc buziaków!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci pasuje ta jesienna kolorystyka! Bluzka, wszystko - tak zgrane ze sobą, Tobą i lasem. Ta marynarka - baaardzo mi się podoba 👌👍😊 I chyba po fryzjerze było 😉 A kocurki najurokliwsze na świecie, miau miau 🐱🐈🥰😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna koszula. Bardzo podobają mi sie jej kolory:) ożywiają cała stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jesień 🍁🍂 u Ciebie, jesienna dziewczyna jesteś 🤔. Była cudowna w tym roku, szkoda, że już się skończyła. Pozdrawiam cieplutko 💞, buziaki 💋 posyłam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wkomponowałaś się w uroki jesieni ♥ cudowna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely outfit! I like your blouse so much.
    Wow, the two cute angels are also wearing gorgeous outfits :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień w tym roku była bardzo obfita w grzyby, a ich zbieranie to moje ulubione jesienne zajęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful outfit and nice photos!
    Have a great new week
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wkomponowałyście się w te jesienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi! Beautiful outfit, it´s perfect for autumn.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi taki spokój w tym roku niosła wiosna i lato. Jesień raczej negatywnie na mnie wpłynęła ale cieszę się, ze Ty tak dobrze ją odbierasz :) Przepiękne zdjęcia, wręcz magiczne :). A teraz przydałby się dla odmiany trochę śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa stylizacja :) podobają mi się te jesienne barwy

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :D!!!

    OdpowiedzUsuń