czwartek, 17 października 2019

Rycierova Hora (1226 m n.p.m.)


Późno w tym roku zaczęliśmy nasze rodzinne górskie eskapady. Ale jak mówi stare, dobre porzekadło... lepiej późno, niż wcale 😀!!! Na rozgrzewkę Rycerzowa Wielka. Byliśmy tu już z dziewczynkami dwa lata temu, o czym donosiłam w tym (klik) poście. Wtedy małe Szkódniczki dzielnie dreptały, teraz... wbiegły na szczyt w podskokach :D!!! Nie no, trochę ściemniam... jagodowe krzaczory skutecznie spowalniały marsz 😁!!! Dumna z nich jestem i przeszczęśliwa, że tak dzielnie znoszą trudy wspinaczki. Ale, czy jest się czemu dziwić... przecież miłość do gór wyssały z mlekiem matki 😄!!!

















 Człowieki ubierają się teraz w góry tak strasznie monotonnie. Obmyślając górską stylizacyję, stawiam sobie za punkt honoru przełamywanie decathlon'owych standardów... ups... plecak mam z Decatlona 😂... sweterek - sh, spodnie - Vinted (Bershka), buciki - Dr. Martens, apaszka - New Yorker


Ach, te jagódki 😄!!!



Niczym  posąg słowiańskiego bóstwa

Atrakcje na szlaku 😊!!!


15 komentarzy:

  1. To jest najlepsza pora na wycieczki górskie. Dobrze zaczęliście! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne widoki. Dawno juz nie byłam w górach i az zatęskniłam

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko jaka cudna wyprawa- sama chętnie bym się na taka wybrała. Super, że dziewczynki też lubia takie wycieczki. Piękne rodzinne zdjęcia :-)
    Miłego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. im trudniej tym lepiej
    znam z przypadków moich dwóch "szkódniczek "
    pozdrawiam Anna Tym

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie! Ja w tym roku niestety pierwszy raz od dawna nie byłam w górach w okresie ciepełka i zieleni (bo w zimę byłam!) i kurczę strasznie mi było tęskno!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu post es genial! Es un placer leerte! Feliz día! 🌸🌸🌸

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze podziwiam Twoje górskie stylówki!
    Zawsze pomysłowe! :D
    I Szkódniczki podziwiam! Ale dzielne są!!!
    I dzięki za wycieczkę, bo ja ostatnio coś tylko w domu;)
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach te gory, spacery górskie. Niezapomniane chwile. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi! It should be a fantastic day! Beautiful photos! Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, piękne widoki.:)
    www.tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nie lubię gór, wolę morze ale kilka razy w górach byłam buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylówki w góry - zrób odcinek specjalny z nimi, bo są faktycznie niesztampowe 🙂😉✌👍 Ale Decathlon to ja lubię, ze względu na topy i legginsy do "podomu" 😁😂

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :D!!!

    OdpowiedzUsuń