czwartek, 11 kwietnia 2019

Słuchajcie uważnie, bo nie będę powtarzać ;)

Są takie wydarzenia w życiu, które głęboko zapadają mi w pamięci i sprawiają, że widzę świat w zupełnie innych barwach. W ubiegły weekend byłam na koncercie wrocławskiego zespołu Mikromusic. Cóż to był za wieczór!!! Genialna muzyka i wspaniały wokal Natalii Grosiak, słyszane na żywo to niesamowite doświadczenie!!! Przy ,,Tak mi się nie chce" (klik) zdarłam gardło, przy ,,Leć, uciekaj" (klik) ciary błądziły mi po grzbiecie, przy ,,Domu", (klik) łzy kapały po policzkach, przy ,,Niemiłości" (klik) banan nie schodził mi z gęby. Półtorej godziny prawdziwej muzycznej uczty!!! A teraz, uzbrojona w arsenał płyt, słucham Mikromusic na okrągło i wertuje internety, w poszukiwaniu informacji, gdzie też w najbliższym czasie zagrają. Hm... może by tak w maju wyskoczyć do Wrocławia :D?!!!








Bluza - New Yorker, spódniczka - C&A, płaszcz - H&M, kozaki - Zebra, beret - lokalny butik, torebka - H&M

Mikromusic - Lato 1996

16 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam takie koncerty, prawdzie muzyczne uczty i żyję nimi jeszcze dłuuuggoo po :). Dawno już nie byłam na OFFie, ale lubię zawsze przesłuchiwać listę wykonawców, bo trafiają się tam czasami perełki, o których pewnie nigdy bym nie odkryła, albo dużo później niż powinnam ;) .

    A co do zestawu... po prostu WIELKIE WOW :o :D :D :D !!!! Fantastycznienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, mnie się nie chce już na koncerty, starzeję się :D Ale piosenka "Tak mi się nie chce", a do tego jeszcze teledysk do niej, kiedyś mnie roz-wa-li-ła. Linkowałam nawet na blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że tak spodobało Ci się na koncercie :D
    A stylizacja śliczna, bardzo mi przypadła do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna rezerwacja, idealna na cieplejsze dni z domieszka paryskiego stylu. Cudnie Ci w niej.
    Lubię zespół Micromusic- bylam na ich koncercie latem w zeszłym roku i tez tak pozytywnie jak Ty odebrałam ich w wersji LIVE

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wciągnęła mnie ta nuta, ale "potęgę" doznań koncertowych rozumiem doskonale.
    Śliczna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi! Beautiful outfit, the boots are fantastic.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłuchałam tę pierwszą piosenkę - supermuzyka! A teledysk przezabawny, to odwrócenie ról, uśmiałam się! Nie dziwię się, że Ci się tak podoba ten zespół. Świetnie, że tak się bawiłaś na tym koncercie! I stylizacja w stylu Michelle z ruchu oporu - super! Francuska klasyka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega zaintrygować mnie tą muzyką - nigdy nie słyszałam o Mikromusic, a uwielbiam klimatyczne koncerty <3 Jeśli o mnie chodzi - Wroclove to zawsze dobry pomysł :D

    PS: Beżowy trencz to must have w każdej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam emocje koncertowe ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tego zespołu - ale niezłe grają .
    O chcesz wpaść do mojego miasta ;)
    Super look idealnie skomponowany

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz niczym prawdziwa Paryżanka! extra ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!!! Jaka seksi Paryżanka z Ciebie!!!
    Cóż mogę powiedzieć... Czadowo wyglądasz i już!!!
    A zespołu nie znam... Jam starej daty, na jutubie słucham swoich piosnek z lat młodości;))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuję za odwiedziny - zcekam an kolejne inspirujące oraz nietuzinkowe stylizacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała stylizacja . Do Twojego koloru włosów biały , czarny kolor ubrań wygląda rewelacyjnie. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia
    zapraszam do mojej strony
    http://krystynaczarnecka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma to jak koncert na żywo!
    Pięknie, mówiąc inaczej, czadowo wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :)!!!

      Usuń