wtorek, 23 kwietnia 2019

Las



Zazielenił się, zabrzmiał ptasim świergotem, zapachniał świeżością budzącej się do życia przyrody. Choć wiatr potrafi mnie jeszcze przeszyć chłodnym dreszczem, to ciepłe całusy słońca rekompensują te nieprzyjemności i zapraszają do długich spacerów. Zanurzamy się więc w gąszcz leśny, błądzimy wąskimi ścieżkami, obcujemy z naturą wypatrując kolejnych oznak wiosny. Tak bardzo się cieszę, że to dopiero początek :D!!!










Sweterek, płaszcz, spódnica - H&M, buty - CCC, chusta - prezent, plecak - SinSay






23 komentarze:

  1. Teraz gdy jest ciepło, pięknie na dworze i wszystko budzi się do życia, zieleni, kwitną kwiatki, to aż chce się chodzić godzinami :D
    Ja, gdy mam wolne, biorę małą w wózek i tak łazimy i łazimy :) :) hehehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nawet nie pytam, gdzie ten las 😉 Ale takie domki dla ptaków, to idealnie jak u mnie 😊 Żółte rajty do szarości - jak ja kiedyś uwielbiałam ten patent! Pięknie 💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, u Ciebie to jest Sivka 😊... takie lasy tylko pod Kluczami!!!

      Usuń
  3. Co kto lubi, ja wolałam jak nic mnie nie gryzło. :P Lasy kocham. Tak mi brak tych naszych, polskich... Ale nie uciekną na szczęście. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Wyglądasz jak postać z jakiejś bajki. I dziewczynki podobnie ubrane. Jesteście świetne! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic tylko spacerować. Pięknie wyglądacie.
    Twój zestaw - taki Twój.
    Szkoda, ze jutro będzie deszczowo i chłodno, bo miałam wycieczkowy plan... Idealnie, gdyby padało w nocy, a od rana słoneczko.:)
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Też szkoda mi trochę, że dziś zimno... Ale z drugiej strony, na wsi, gdzie obecnie przebywamy, nie ma to, aż tak wielkiego znaczenia. Wciskamy gumiaki i chajda na podwórko 😊!!!

      Usuń
  6. Ubóstwiam słuchać ptaki ;) Odważne rajstopy ale ty masz tak szczupłe i ładne nogi , ze możesz szaleć z kolorem rajstop

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku, jak prześlicznie! Uwielbiam to, jak połączyłaś tu kolory! Ten szary z żółtym wyglądają bajecznie! Świetna spódnica, a ta chusta! Pozdrawiam serdecznie, Justynko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja kojarzy mi się z Anią z Zielonego Wzgórza, pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the pop of yellow in your outfit! Great balance of colors.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne energetyczna stylizacja, a dziewczynki mają piękne kurteczki! Kocham las <3 Ostatnio z moją małą robimy niezłe kilometry na leśnych ścieżkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, maleńka ma podróżowanie we krwi, niech Wam rośnie zdrowo :D!!!

      Usuń
  11. Tak zazdroszczę tych polskich lasów... <3

    OdpowiedzUsuń