niedziela, 5 sierpnia 2018

Wielki bal

Dziś pochwalę się Wam sukienką, w której bawiłam się na weselu kuzynki. Miało jej nie być... w szafie mam tyle kiecek, że mogłabym w nich obskoczyć 20 takich imprez, no ale wiecie jak to jest. Pojechałam na zakupy po buty, wróciłam z sukienką i... workiem innych szmat niekoniecznie pierwszej potrzeby ;P!!! Ale co tam, promocje były więc zaszalałam :)!!! Sukienunia urzekła mnie uniwersalną prostotą. Zgrabny krój, miły dla oka deseń, ponętny dekolt na plecach... no... idealna :D???
 









Sukienka - Medicine
Buty - Stradivarius
Biżuteria - prezenty

13 komentarzy:

  1. Piękne uczesanie! A tak po całości, to retro klimat Ci wyszedł ♥️☺️ Bardzo teges 👌👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka! Uwagę przykuwa jednak Twoja wytworna fryzura,bosko w niej wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w tej sukience 😊 Rewelacja 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym wydaniu powinno się Ciebie w ramkę oprawić. Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałaś mnie kiedyś o najwyżej położoną miejscowość w Szwajcarii, oraz ogólnie jak tam żyją. Napisałam właśnie o tym :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia i bardzo ładna sukienka :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz w tej sukience :) Cudowna biżuteria :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka, śliczne buciki i cudna fryzura, pięknie wyglądasz. Dobrze, że kupiłaś.
    Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądałaś!!! Prześliczna sukienka, idealna dla Ciebie! I jaka fryzurka bajkowa! Cudo!
    Szpileczki boskie! Oddawaj wszystko!:D
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, też z chęcią poszłabym na wesele w takiej cudownej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka, przykuwa wzrok i bardzo do Ciebie pasuje. Doadtki tez przepiękne :-)
    buaziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, powtórzę za innymi - Bosko. A fryzurka - bardzo, bardzo twarzowa. Takie sukienki uwielbiała moja Ania...
    Na pewno super się bawiłaś :)
    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :)!!!

      Usuń