piątek, 3 listopada 2017

Kontrowersyjna... klasyka

- Te buty ci nie pasują!!! - stwierdziła mama.
- Ta spódnica jest taka jakaś... babcina - dodał niezadowolony Misiek...
... Phi... Filifionka wzruszywszy ramionami, pociągnęła usta czerwona szminką i... poszła od pracy :D!!!

Haha... w pracy, swoimi stylizacyjkami,  wzbudzam niemałe kontrowersje. Dużo spódnic i  sukienek, dużo kolorów, wzorów i nieoczywistych połączeń. Wymyślanie zestawów do pracy, to jeden z przyjemniejszych momentów z nią związanych ;P. Początkowo obawiałam się, że jako pani urzędniczka, będę musiała ubierać typowe mundurki (garsonka + biała koszula). Na szczęście szybko się przekonałam, że tak źle nie będzie :). Wiadomo, że strój ma być estetyczny (niestety moje ulubione dżinsy z dziurami i łatami raczej się nie nadadzą ;)), ale niekoniecznie nudny i tego się trzymam :D.







Koszula - Top Secret
Spódnica - sh (Marks&Spencer)
Buty - Adidas Superstar
Torba - Grey Wolf
Choker - H&M

Tła użyczyła mi pińczowska Baszta Ogrodowa

18 komentarzy:

  1. Wyglądasz ślicznie i może połączenie nie jest standardowe, ale co tam...ślicznie i już :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest bardzo ładna spódnica. Misiek nie zna się na babciach... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ponadczasowy monochromatyczny look :) Wyglądasz jak licealistka ślicznie Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że naprawdę uwielbiam taką klasykę.
    A ta propozycja naprawdę mi się spodobała i chętnie bym sama założyła takie butki do eleganckiej góry.
    Pozdrawiam! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. Adidasy przełamują babciność spódnicy. Połączenie pierwsza klasa!
    Baszta Ogrodowa rodem ze scenerii książek Ani Rice :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja ♥
    Zyskałaś kolejną stałą czytelniczkę, z pewnością zostanę z Tobą na dłużej. ♥
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wieczoru ♥

    Zapraszam także do siebie
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie potrafię wyobrazić sobie Ciebie w sztywnym i nudnym mundurki, tudzież garsonce hehe
    super wyglądasz kochana!
    fajnie, że zalozylaś tu adidaski, bo z obcasami byloby zbyt banalnie i przewidywalnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby nie pasuję a wygląda ekstra. Look ponad czasowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na mój gust bardzo dobrany zestaw, niczego bym tu nie zmieniła, superowo! Młodzieńcza elegancja!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!!!!!!!!! Dla mnie mega!!!
    Taka Panią urzędniczkę, to bym podziwiała!!!
    Całe szczęście, że masz trochę luzu w ubiorze...i jak widać super, to wykorzystujesz:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry :) niezmiernie frapuje mnie geneza Twojego pseudonimu, głównie dlatego, że również go używam (choć twardo Filifiona) na określenie kumpeli swojej osobistej i mam pewną ideologię co do niego, jestem po prostu ciekawa Twojej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno temu, na Sylwestrze w Górach Stołowych, przezwał mnie tak kolega.Ksywka się przyjęła i po dziś dzień funkcjonuje :).
      Historia raczej prozaiczna ;).
      Pozdrawiam :)!!!

      Usuń
  12. Świetny zestaw, super zjeżdżająca spódnica wcale nie babcina i te buty Ci pasują jak żadne inne, wspaniały luzacki mundurek ☺ Buziaki ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. mega mi się podoba, na tradycyjnie byłoby babciowato, do adidasów jest rewelka, młodzieńczo i z pazurem

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi się właśnie takie przełamanie schematów bardzo podoba, super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :)!!!

    OdpowiedzUsuń