poniedziałek, 25 lipca 2022

Pełnia lata

Lato w pełni!!! Ledwo wróciłam z jednych wakacji, już zaczynam organizować drugie 😅. W międzyczasie zwiedzamy ze Szkódniczkami okolicę. Jestem w wielkim szoku, jak dużo jest miejsc na wyciągnięcie ręki, o których istnieniu nie miałam pojęcia. Zwiedzamy więc, odkrywamy nowe, łapiemy z lata ile wlezie, aby nasycić się tą beztroską na długie zimowe miesiące. Jest intensywnie... Słońce dodaje mi energii 🌞!!! Lato, trwaj!!!








koszula - sh | spódnica - Medicine | kapelusz - House | torba - H&M | buty - CCC

10 komentarzy:

  1. I hopsa w krzaczki. Pięknie. Lipcu trwaj cały rok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki kapelusz :) Odpoczynku i pięknej pogody życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarująca stylizacja :) Ten kapelusz wygląda uroczo. Mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniłaś mi się! Całkiem jeszcze przed chwilą! 😱🙃🤓
    Uroczy altfit. Kratka z kratką - ciekawe połączenie 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha!!! Mam nadzieję, że to nie był koszmarny sen 😉😘

      Usuń
  5. Lato traktuje po macoszemu. Jak są lżejsze dni, to wędruję, ale przewaga upałów sprawia, że wolę siedzieć w domu.
    Kreacja zdecydowanie nie w moim typie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie!!! Te krateczki, kapelusz, spódnica! Miodzio i już!!!
    Pani Lato!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😊!!!

    OdpowiedzUsuń