czwartek, 21 kwietnia 2022

Zimny Dół

Kwiecień pogodą nie rozpieszcza, niemniej jednak, nie mam z tego powodu zimnego doła 😉. Przyroda budząca się do życia, skutecznie zachęca do częstszego spędzania czasu na dworze. Żaden lodowaty wicher nie przeszkodzi mi w eksplorowaniu okolicznych dziur i wykrotów. Chociaż... gdyby temperatura podskoczyła o jakieś 10°C, byłoby znacznie przyjemniej 😜.

W dzisiejszym poście będzie mowa o rezerwacie ,,Zimny Dół" w Czułowie. Jest to prawdziwa perełka przyrodnicza pełna jurajskich skałek, tworzących korytarze i wnęki, często obrośniętych malowniczo bluszczem. Wczesną wiosną w poszyciu kwitną licznie przylaszczki i zawilce, które dodają temu miejscu jeszcze więcej uroku. Choć rezerwat jest malutki, zrobił na mnie ogromne wrażenie.



























tunika - sh | legginsy - Camaieu | buty - CCC | torebka - New Yorker

21 komentarzy:

  1. Ale mega miejsce! *.* Cudne zdjęcia :) Pięknie wyglądacie dziewczyny ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. A skąd ten piękny bujaczek się tam wziął? :) Dzieciaczki i śliczna Mama rewelacyjnie wkomponowały się w to urocze miejsce. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie miejsce!
    Też mnie zastanowił ten bujaczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bujaczek to antropogeniczny akcent tego miejsca. Z tego, co zauważyłam na innych blogach, jest tam już od dłuższego czasu 🙃!!!

      Usuń
  4. Oh I love all the photos
    Beautiful photos darling

    OdpowiedzUsuń
  5. Bellas imagenes, la primavera en acción. Te deseo un buen fin de semana. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe miejsce, szkoda, że tak daleko od mojego miejsca zamieszkania. Przepiękne zdjęcia, niektóre przedstawiają tak niesamowitą przyrodę, że ma się wrażenie, że to ujęcia z filmu s-f. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow Chętnie i ja kiedyś zawitam do tego rezerwatu! Tylko szkoda, że mam tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że rezerwat ,,Zimny Dół" w Czułowie bardzo ładnie się prezentuje :D
    Super zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe miejsce w którym tam mnie jeszcze nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe miejsce, świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Romantycznie się odziałaś na tę wyprawę... Pięknie!
    A dziewczyny, to niedługo Cie przerosną! Ależ pędzą w górę:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne miejsce i nazwa, chętnie bym się wybrała. Ładna ta tunika.

    OdpowiedzUsuń
  13. What A Beautiful Post - Taking The Family Out On A Trek Builds Character For Everyone - Stay Adventurous - Sending Positive Vibes

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny ten Zimny Dół. I dziewczynki i ich Mama w tym dole piękne :-))
    Filifionko czy możesz do mnie napisać na adres rusinowa@op.pl ? Chciałam Cię tylko o coś zapytać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fotel bujany rozwalił mi system... ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😊!!!

    OdpowiedzUsuń