poniedziałek, 24 sierpnia 2020

W czarodziejskim ogrodzie...

...Mamy, rozpoczęłam i zakończyłam tegoroczne wakacje. Poranna kawa wypijana w takich okolicznościach przyrody, smakuje o niebo lepiej. Z czasem lipcowe soczystości spłowiały w sierpniowym skwarze, kwiaty zwiędły, słoneczniki dojrzały, truskawki stały się słodkim wspomnieniem. Świerszcze rozdzwoniły się na dobre, całymi dniami strojąc skrzypce do wieczornych koncertów... Chciałabym zatrzymać czas i pobyć tam jeszcze trochę... niestety... wczoraj wróciłam do bloczyska... już tęsknię...







bluzka - Mohito | spodnie - Stradivarius | torebka - New Yorker | buty - lokalny butik | spinka - Reserved

21 komentarzy:

  1. Już za rok będzie kolejne lato, to naprawdę za no dłuższą chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzeczka, bardzo w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety czas upływa bardzo szybko... Nim się obejrzymy, kolejne lato będzie przed nami.
    Pięknie wyglądasz!

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kwiaty! Wspaniałe tło do zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Those First Two Photo Are Beautiful - Such A Relaxing Location - Bet Those Girls Of Yours Would Love That Spot - Stay Strong

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie cieszę uszy koncertami cykad na wojażu wakacyjnym. Cieszę uszy, nagrywam odgłosy. Żeby sobie przypominać potem 😉 A Filifionka urocza i dziewczęca w tych kropeczkach ⚪🔴⚪ Super portki, cudna spineczka 👌👍 Buziaki 😘😊

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie CI w tym kolorze koszulki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie opisałaś lato, bardzo poetycko! Ślicznie Ci w groszkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym, żeby to lato jeszcze przez chwilę z nami zostało. Nie zdążyłam się nim tak na 100% nacieszyć. Wyglądasz świetnie, jak zawsze 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja :)

    https://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny look super Ci w tych groszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję przyrodę i robi mi się trochę smutno, że lato przemija. Nie lubię tego przejściowego okresu i niestety nie potrafię polubić jesieni... Piękne zdjęcia :) Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Uwielbiam groszki! Mają w sobie tyle uroku :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja Justynko. Wyglądasz rewelacyjnie na tle ogrodu. Do twarzy Ci z kwiatami. Też uwielbiam grochy. Pozdrawiam serdecznie z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz lekkie pióro i pięknie władasz słowem. Z ogromną przyjemnością czytałam Twój tekst.Stworzyłas piękną stylizacje i po raz kolejny wybrałaś do niej cudne otoczenie.Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka urocza... Nie mówiąc już o ogrodowej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiadomo, że z wakacji wraca się z cięzkim sercem, ale warto cieszyć się nawet z tego blokowiska i zrobić tak, aby w zyiu te bloki były równie miłym widokiem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja! Podoba mi się bluzeczka w kropki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznaś w tych groszkach na tle ślicznej przyrody.:)
    Też mi szkoda lata... "Uciekło" mi w tym roku.
    Moc serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz wesoło w czerwonej sukience w kropki. Ogród kwiatowy dodaje uroku lokalizacji zdjęcia.

    Pozdrowienia z przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze 😊!!!

    OdpowiedzUsuń