piątek, 24 kwietnia 2020

Witaj Lesie

Jak to dobrze móc znowu przechadzać się leśnymi ścieżkami 😊. Zakaz wstępu do lasów był dla mnie ciosem, wymierzonym prosto w serce. Od zawsze kochałam tam przebywać, a teraz podczas epidemii, tylko wśród sosen czuję się bezpiecznie, spacerując z dziećmi. Zielona ostoja przytula, koi nerwy, dodaje energii, pozwala rozruszać zastałe mięśnie. Chłonę ją wszystkimi zmysłami, zachłannie, na zapas, bo kto wie, co będzie dalej?!!!









Tunika - sh, ramoneska - Reserved, kapelusz - H&M, torba - Cropp, legginsy - Allegro, buty - CCC






27 komentarzy:

  1. Jak ja Cię rozumiem!
    Świetnie wyglądasz Justyna, q dziewczynki jak bliźniaczki:D
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, coś mnie nie podpisało z telefonu, to pisałam ja, Pola z odpoczywalni;)

      Usuń
    2. Dzięki Paulina :D!!! Często ludzie pytają mnie, czy dziewczynki są bliźniaczkami :D!!!

      Usuń

  2. Jak łatwo człowieka unieszczęśliwić, a potem sprawić radość.... Po prostu zabronić spacerów w lesie. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  3. So nice to be able to catch a breath of fresh air in the forest. Beautiful outfit!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, bardzo w moim guście.
    A maseczka to gdzie?! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dobrze wiedzieć. :D Czekamy cały czas na otwarcie granic, bo nam pilno do kraju. :)

      Usuń
  5. This is such an amazing outfit. I like every piece and how you style them together. Thank you so much for inspiration.

    New Post - https://bibliothequedeparfums.com/2020/04/25/nina-ricci-lair-du-temps/

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki trochę mroczny country stajl ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hope you're doing well!
    Have a super day!

    OdpowiedzUsuń
  8. Yes I understand you, You look great Justyna!

    Have a nice day!

    prosphairshop human hair wig

    OdpowiedzUsuń
  9. Las zawsze jest taki kojący :)
    Świetna stylizacja! Tym razem wygrywa kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. This is such a perfect outfit. I like every detail and how you combine them together. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/04/nina-ricci-lair-du-temps.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Such a lovely outfit and photos. I really like your leather jacket :)

    Perla Lifestyle Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Super Ci w takich kapeluszach . Niestety wirus nas ogranicza :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie tęskniłam za lasami, teraz chyba są nawet bardziej oblężone niż ulice w mieście
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  14. Such A Cool Meandering Path Through The Forest - Classic Little Ones As Well

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze zdjęcia z dziewczynkami! Jak zawsze piękna stylizacja,świetne są te leśne sesje☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahh jak ja uwielbiam chodzić po lesie! ;) a Twoja stylizacja extra taka rockowa. Bardzo pasują Ci kapelusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muy guapas,,, un saludo desde Murcia....

    OdpowiedzUsuń
  18. och pięknie! kocham ten styl, ten kapelusz, tą ramoneskę i tą torebkę oczywiście <3 totalnie w moim stylu, sama bym się tak ubrała <3 u mnie też sesja z lasu właśnie wleciała wczoraj :D dobrze, że mamy chociaż lasy :D pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze że już przynajmniej można do lasu. No i widzę trzy piękne Sarenki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! Jednak moją uwagę przykuła torebka. Przez wszystkie zdjęcia dopatrywałam czy to ten sam model, który mam. Ale jednak jest tylko bardzo podobna. :P
    Fenomenalnie pasuje Ci ten kapelusz! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie stylizacje! Chyba w tym roku też kupię sobie kapelusz :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :D!!!

    OdpowiedzUsuń