sobota, 8 lutego 2020

nieZima

Dziwna jest tegoroczna zima. Zasadniczo, to cieszę się na ten bezśnieżny stan rzeczy, ułatwia mi znacznie codzienną egzystencję. Jednak w chwilach wytchnienia, gdy w sobotni poranek wyglądam przez okno na ten brudno-szary świat, odczuwam głęboką tęsknotę za białym puchem. Tylko jeden, jedyny raz mogliśmy doświadczyć odrobiny zimy. Na początku stycznia wybraliśmy się do Złotego Potok, a tam, miłe zaskoczenie....wzgórza Rezerwatu Parkowe, oproszone były śniegiem, niczym racuchy cukrem pudrem ;). Tak niewiele, a cieszy :D!!!






Ryży Baran - Stradivarius, golf - Camaieu, spodnie - Cropp, czapka - Reserved, torba - pamiątka z koncertu, buty - CzasNaButy.pl









25 komentarzy:

  1. Fajna sesja zdjeciowa, co prawda ten typ spodni to nie moja bajka..... Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowo bardzo, totalnie moje klimaty. Te ciuchowe 😉😃 Bo klimat ogólnie rzecz biorąc, to się porobił. Człowiek porobił... No, przyłożył łapę do tych zmian i anomali. Zimy bywały uciążliwe i niebezpieczne. Ale susza, która trwa jest jeszcze gorsza 🤔😒

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten płaszczyk, ale nie wiem czy nie traci na fajności, kiedy zapiąć.
    Złoty Potok bardzo miło wspominam z pewnej letniej eskapady. Dzikie, urokliwe miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak mi brakuje śniegu... przez jego brak zupełnie nie czuje klimatu zimy. Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczyć śnieg to jednak taka duża radość. Ja pojechałam na urlop dla śniegu i go nie zobaczyłam :x Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi! The coat is lovely! Perfect for winter days.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły płaszcz! Pewnie ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, jaka czaderska stylizacja! :)) Baaardzo fajnie i super futro :))
    Ja też tęsknię za śniegiem :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful photos!
    The little angels look happy with nice pink beanie!
    You look stunning with camo pants and the coat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia . Ah ta zima nie zima . Jakby zaspała

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju!!! Jak ja marzyłam w liceum o takich portkach! I jeszcze mi się marzą!
    Rewelacyjny zestaw Justynka!!!
    Fajowe foty!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. A u mnie śnieg! Byłam trochę w szoku, bo myślałam, że jest wszędzie, a się okazało, że jak koleżanki mnie odwiedziły to stwierdziły, że mają dodatkową atrakcję z tym śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja tęsknię za śniegiem☺ Pięknie wyglądasz, jak zawsze świetna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Te misiowe płaszcze są super:) U was chodź troche śniegu jest u nas zero:(
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. No cóż... W tym roku musimy obejść się bez zimy :) świetny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  16. To prwda ,że tegoroczna zima potrafi nas zadziwić i zdziwić zmiennościa pogody.
    Bardzo interesujące połaczenie outfitowe - moro plus odrobina przytulnego misiaka w postaci plaszczu - intrygujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trudno, że nie ma zimy, ja też cieszę się z tego, chociaż mam jakieś wątpliwości czy powinnam... Dzisiaj własnie zerkałam na długoterminową prognozę i w ciągu 45 dni brak zapowiedzi siarczystych mrozów, jakie zawsze o tej porze bywały. I odetchnęłam z ulgą, bo ja naprawdę wtedy zamarzałam. Stylizacja przyjemna dla oka, wg mnie mnie płaszcz jest świetny. Kolor Twoich włosów bardzo mi się podoba i zrobiłam dwa lata temu sobie, niestety bardzo do mnie nie pasował, to była porażka. Tak więc zostaje mi podziwiać u innych :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. W Gdańsku w tym roku śnieg był max na kilka godzin. Stylizacja bardzo fajna choć nie do końca w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się podoba! :) i jaka fajna okolica ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful. Happy Valentine's Day.

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kadry. A wy rozświetlacie ten krajobraz kolorami. Ostatnie zdjęcie - urokliwe.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Do you realize there is a 12 word sentence you can speak to your man... that will induce deep feelings of love and impulsive attractiveness to you buried inside his chest?

    That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, worship and protect you with his entire heart...

    12 Words Who Trigger A Man's Love Impulse

    This impulse is so built-in to a man's genetics that it will drive him to work harder than before to make your relationship the best part of both of your lives.

    Matter-of-fact, fueling this dominant impulse is absolutely binding to having the best possible relationship with your man that the second you send your man a "Secret Signal"...

    ...You will soon find him expose his mind and heart for you in a way he never experienced before and he'll distinguish you as the only woman in the universe who has ever truly fascinated him.

    OdpowiedzUsuń