czwartek, 9 stycznia 2020

Brązy, rudości...

...czyli moja jesienna... niekończąca się historia 😉!!! 
W głównych rolach same lumpeksowo-podarunkowe starocie... od lat bardzo przeze mnie lubiane. 
Ach nie... jednak jest tu jakaś nowość - takie tam... wyprzedażowe botki 😀!!! 
Ale to już naprawdę, ostatni raz dałam się skusić 😉!!!
Jednym z moich noworocznych postanowień, jest ograniczenie do minimum zakupów ciuchowych. 
Jak narazie idzie mi znakomicie 😀, ale to dopiero początek stycznia 😂!!!








Płaszcz - sh (H&M)
Koszula - z szafy Misia (H&M)
Spódnica - sh (+DIY)
Pasek - sh
Torebka - wieki temu na Patelni w Sosnowcu
Buty - Reserved %

18 komentarzy:

  1. zdecydowanie uwielbiam brąz ! wyglądasz rewelacyjnie <3 zapraszam również do mnie https://sweeetdreamsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Boś Ty jesienna dziewczyna 🙂 Jeju, miałam kiedyś taki płaszczyk, też z sh, z połowy lat 90'. Mam sentyment do takiego fasonu... I pas masz taki oldschoolowy! A w brązach baaardzo Ci do twarzy 👌👍🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś królową brązów i rudości, one do Ciebie bardzo pasują. Super spódnica, pasek porywam.
    Serdecznie pozdrawiam, miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie możesz jesienne stylizacje pokazywać, bo za oknem ciągle jesień zimy brak ;). Pięknie wyglądasz. Ograniczenie zakupów? Hmm ja bym mogła mieć takie postanowienie nie miałabym z nim problemu :P Minimalizm z natury hehe, ale nad spódnicą się zachwycam, śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódnica!
    W zeszłym roku miałam takie samo postanowienie i kupiłam … 2 sukienki i dwie paty butów zimowych. Więc czekam na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Se ve todo estupendo! Todo lo mejor para este año!🎊🎉🎊🎉 Espero verte pronto por mi blog! 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory pasują do kolorów otoczenia. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest piękna ale mi niestety takie nie pasują. Buty są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja w bardzo ładnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takim butkom, to też bym się nie oparła:D
    A jesienne Twe wcielenia są bardzo piękne!!!
    To podoba mi się wyjątkowo!!!
    Buziaki JUstynka!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna stylizcja w barwach jesieni- zakochałam się totalnie w tej spódnicy- cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj w Nowym Roku :D !!! 🤔😏🙄🙄🙄😴

    OdpowiedzUsuń
  13. The skirt looks so lovely. Love your nice boots and coat, great for Spring :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the background ....and it look like a spring time ....

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :D!!!

    OdpowiedzUsuń