sobota, 20 lipca 2019

Black

Wakacje w pełni. Właśnie wróciłam ze Złotego Potoku, gdzie przez ostatni tydzień wypoczywałam z dziewczynkami :D!!! Było... przefantastycznie. Wycieczki, spacery, luz totalny i zero obowiązków. Tylko ja, Szkódniczki i piękne okoliczności przyrody. Więcej na ten temat opowiem w następnym poście :D!!! Muszę przejrzeć tysiące zrobionych zdjęć i wybrać z nich te najlepsze, a to niełatwe zadanie ;P!!!
Żeby tu jednak nie wiało pustką przez następny tydzień, wrzucam fotki szafiarskie :D!!! Dziś... rockowo-koncertowo. Filifionka... a'la Czarna Mamba w stylizacji z tyskiego koncertu Mikromusic :D!!!








Spódnica - H&M
Top - H&M
Narzutka - New Yorker
Torba - Cropp
Buty - CCC
Okulary - SinSay
Wisiorek - pamiątka z Lanzarote

13 komentarzy:

  1. Oh I love it your style~ cute coordinate
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak kiedyś ze Złotego Potoku szłam szlakiem do Olsztyna na ruiny zamku. Pięknie było. :)
    Woman in black. Lubię takie zestawy. Ilekroć widzę rzymianki, zastanawia mnie, cz rzemień się nie zsuwa. Kiedy wchodziły do mody, widywałam na ulicach dziewczyny z raczej zsuniętym wiązaniem do samych kostek, co średnio wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny to mój ulubiony kolor- i zawsze jakos tak te zcarne stylizacje do mojej duszy barzdo przemawiają. A tu jeszce cudne sadałki i frędzle na torebce- cud miód :-)
    Super,że zdiewczynkami spędziłyście czas w kolejnym pięknym zakatku naszego kraju :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamuśka w niegrzecznej wersji, bardzo mi się podoba:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj pięknie Ci w czerni! totalna klasyka w rockowym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam jeszcze złotym Potoku, ale z Twojej relacji spodobała mi się okolica. Pewnie się tam wybiorę. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia. Zapraszam do mojej strony www.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuuper! Buty czadowe, czerń kocham. A wypoczynku zazdroszczę - mój syn chory, podejrzewają u niego jakieś świństwa, ale spójności w tym co lekarze mówią, nie ma, więc ciągle tylko stres. Złoty Potok czasem odwiedzamy, ale zawsze tyle ludzi... Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, to współczuję strasznie :(!!!
      Ja byłam w Złotym Potoku w tygodniu i było puściutko.

      Usuń
  8. Szukałam szukałam i wreszcie znalazłam, bo gdzieś bloga Twojego sobie zapodziałam.
    I cieszę się, że znów mogę zwiedzać z Tobą świat oraz patrzeć na piękne i ciekawe stylizacje które zakładasz od lat.

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post! Loooove the photos :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on this post --> https://beautyshapes3.blogspot.com/2019/05/nature-park-outift-rosegal.html
    (click on links at the end please :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękniście się prezentujesz...
    W Złotym Potoku byłam kilka razy. Fajne miejsce...

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :D!!!

    OdpowiedzUsuń