sobota, 1 grudnia 2018

Kto by pomyślał...

Kto by pomyślał, ze to już grudzień??? Ostatnie trzy miesiące śmignęły mi w oka mgnieniu. Dosłownie tak, jakbym wpakowała zadek w jakiś cholerny wehikuł czasu i teleportowała się z upalnego lata, w trzaskającą mrozem zimę!!! Jesień mi w tym wszystkim gdzieś umknęła. Muszę się głębiej zastanowić, aby sobie przypomnieć, że tak... była przecież... całkiem nawet przyjemna :D!!! W odświeżaniu pamięci pomagają mi zaległe sesyjki ;)... I znów zamiast wypatrywać pierwszego śniegu, tonę w kolorowych liściach... w grudniu po południu ;D!!!








Koszula - H&M
Spódnica - Reserved
Buty - lokalny butik :D

13 komentarzy:

  1. Świetna bluzka. A w tej spódnicy wyglądasz jak milion dolarów :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała sesja, moje ulubione kolory i moja ulubiona pora roku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W szoku ja 😱 Taka elegancja, że idę się schować 😉 Zadałaś szyku!👌👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten listopad w tym roku jakoś tak wyjątkowo szybko zleciał.... Interesujace połaczenie- elegancka i nietuzinkowa odsłona- bluzka cudo - Uwielbiam Twój styl :-D buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Toń nam toń jak najczęściej w takich kolorowych liściach i w takiej ekstra kiecce!!!
    Już nie wspomnę o bajkowej bluzce i czółenkach jakże jesiennych:)))
    Pięknie wyglądasz Justynka!!!
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna ta bluzka -cudna . Ten czas jak błyskawica zasuwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo strasznie szybko czas leci, ledwo urodziłam, a już tydzień temu wróciłam do pracy po macierzyńskim, ja nie wiem kiedy to zleciało :/ :/

    Świetna bluzka, ale widzę, że nie tylko mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zestawienie kolorów :) A bluzka wprost cudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, ale dzisiaj jesteś elegancka. Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Why don’t you dress more with this type of outfit? You see that you're really prettier like that, rather than wearing a skirt and big shoes. You are very pretty, with this kind of outfit, you are beautiful :-)

    OdpowiedzUsuń