piątek, 16 listopada 2018

Czerwone Wierchy

Jeden dzień w Tatrach, a tyle radości :)!!! Smagani jesiennym słońcem i lodowatym zimowym wiatrem, wspięliśmy się na cztery wspaniałe dwutysięczniki Czerwonych Wierchów: Ciemniak (2096 m n.p.t.), Krzesanicę (2122 m n.p.t.), Małołączniak (2096 m n.p.t.) i Kondracką Kopę (2005 m n.p.t.). Ciągle oniemiała z zachwytu... zapraszam do fotorelacji...

Tatry Zachodnie


Giewont

Na Ciemniaku (2096 m n.p.m.)


Krzesanica widziana z Ciemniaka





Ciemniak widziany z Krzesanicy





Głównym elementem Filifionkowej stylizacji tatrzańskiej jest BLUZA przywieziona przez Misia z Quebec :D!!!


Krzesanica (2122 m n.p.m.)




Tatry Wysokie







Chwilo trwaj :D



Kondracka Kopa



A za nami Małołączniak i Krzesanica :)




Moja Świątynia!!!

17 komentarzy:

  1. Świątynia dumania... Przepiękności przestrzeń, widoki i wyprawa ✌️✌️✌️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! I wreszcie w żywiole :) Złota przestrzeń, złote runo, moje ulubione widoki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia <333 Uwielbiam Tatry zarówno od polskiej, jak i słowackiej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie przepiękne widoki!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, i taka piękna pogoda, niebieskie niebo? A u nas szaro, buro i coś pada..
    Super! Tylko pozazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż zatęskniło mi się za górami. Tak dawno nie byłam tam.. ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet odpowiednio na chodzenie po górach można świetnie wyglądać . Jesteś tego przykładem. Ależ tam cudnie .

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam polskie góry ;) kiedyś chodziłam w nie zdecydowanie częsciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała wyprawa! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kocham Tatry, są wspaniałe.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam http://krystynaczarnecka.pl/
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Avh te góry i te widoki - po prostu CUUUUUUDDDDOOOOWWWNNNEEE

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne widoki do podziwiania. Cudnie turystko...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też oniemiałam z zachwytu..o tak! Chwilo trwaj!!!!
    A Misiek wie co dobre:D Zawsze coś fajnego Ci przywiezie:D
    Pozdrówka dla Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak fajnie, że sobie tak w górach tuptusiacie. Cudne widoki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :)!!!

    OdpowiedzUsuń