poniedziałek, 4 czerwca 2018

Waiting for the summer

Wielkimi krokami zbliża się mój długo wyczekiwany, wymarzony urlop. Przy czym ,,wymarzony" nie oznacza wcale dalekiej egzotycznej podróży ;P, lecz:
1. Temperaturę powyżej 20º C.
2. Słońce na niebie (przynajmniej w 70% ;)).
3. Szkódniczki tryskające zdrowiem.
4. Piękne okoliczności Przyrody.
5. Święty spokój ;).

Nie mamy żadnych planów, choć propozycji jest wiele. Ja chcę na Suwalszczyznę, Misiek w okolice Kazimierza Dolnego, dziewczynki nad morze :D. Będzie spontanicznie... albo tu, albo tam... byle z daleka od miejskiego zgiełku... a prędzej, czy później i tak... wylądujemy na naszej świętokrzyskiej daczy :D!!!










Bluzka - sh
Spódnica - przerobiona z tej tuniki (klik)
Katana - SinSay
Trampki - bazar
Okulary - SinSay 
Kolczyki - prezent z Kambodży

16 komentarzy:

  1. Jakie to jest klimatyczne, te niebieskości, kwiatki, paseczki, cudne kolczyki i to tło z grafitti, dziś trochę brak mi słów, ale Ty wiesz :) I jeszcze proszę napisz do mnie na maila olabonk1@gmail.com to będę Cię na bieżąco informować co u Fenomenalnych, bo tak robię dla dziewczyn, które nie są na fb :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zazdroszczę urlopu! U mnie intensywny rok, a w tym wakacje... Super wygladasz! Świetna kurteczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ekstra masz tą spódnicę ;-) Bardzo fajna stylizacja, właściwie dawno nie nosiłam wygodnych i sportowych :D
    Blog ZOIOMODA

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko, żeby każdy miał takie zdanie hahah :D ale na pewno będzie super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chcę na Suwalszczyznę! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci ładnie wychodzi łączenie wzorków. Ja się nie umiem w tym dobrze poczuć :( No, a poza tym wygoda pierwsza klasa i kolczyki piękne! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Suwalszczyzna jest fajna! :) Będziesz dobrze wyglądała na tle krajobrazów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne połaczenie, nietuzinkowe i oryginalne. Bardzo Ci w nim twarzowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie mogę się już doczekać wyjazdu, więc jestem z Tobą. Miłego wypoczynku i niech spełnią się te wszystkie parametry, o których piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Suwalszczyzna? Chryste, w życiu! Ale skoro myślicie o tych okolicach to polecam Augustów, bardzo klimatycznie i cudownie!
    Nazwa 'ruda paskuda' mnie rozbroiła <3
    Buziaki! x
    http://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna spódnica, podoba mi się i kolor i fason :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem Ci, że mi też nic więcej do wymarzonego urlopu nie trzeba:D
    Może tylko takiej katany i kolczyków!!!!
    Zestaw - rewelka!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna spódnica :) Kazimierz polecam - fajne miejsce na niedzielny wypad :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  14. Have a nice relaxing time!
    Love your cute jacket and the earrings!!!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ta katana. O figurze nie wspomnę :)
    Życzę miłego rodzinnego wypoczynku.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :D!!!

      Usuń