niedziela, 26 marca 2017

Pod mostem

Stare swetrzysko, stara spódnica, stare buty i torba też stara!!! W mojej szafie mnóstwo jest takich staroci, których pozbyć się nie potrafię!!! Haaaa!!! Choker mam nowy, uległam modowym trendom :D. I tyle...
... hmmm... takie ,,zabytkowe" ciuchy najlepiej prezentują się pod zardzewiałym mostem :)!!!
 P.S. Strasznie podoba mi się ta sesja...







Swetrzysko - sh
Spódnica - sh & DIY :)
Kozaki - Lasocki
Torba - Butik przy sosnowieckiej Patelni :D
Choker - Sinsay


Migala!!! Muzyka uskrzydlająca!!! Polecam całą płytę ,,Restos de un incendio" :D!!!


26 komentarzy:

  1. Twoje wszystkie sesje są super, a stylizacje śliczne.
    Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji, a ja znowu chciałabym mieć coś co masz założone - chcę taki sweter! Dokładnie taki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest trzymać stare ubrania aby po latach odnalezc je na nowo:-) Sweterek bardzo ładny , na dodatek kolor szalenie modny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kolorki jak ten, w którym masz sweterek. Super to wygląda. No i ten uśmiech :)
    Sesja zdjęciowa bardzo udana.
    Pozdrawiam serdecznie! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Really great dear!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jest świetny, ślicznie Ci w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sosnowiecka patelnia...rany, dekady całe tam nie byłam (przejazdem tylko). Kiedyś się wsiadało w pociąg (jak jeszcze w Olkuszu mieszkałam, jeszcze jako nastolatka) i się wpadało w tamte okolice. To tak ten... a propos, bo wyczytałam, że troba gdzieś stamtąd. Fryzior fajny, stylówka jak zawsze z pomysłem, a miejscówka - no, ja lubię takie odrapańce ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestes chomikiem? Ja tez :))))) sweter wielkiej urody :))) i nie jest stary tylko vintage :)))) pozdrawiam goraco :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ZŻusta, dzięki za podzielenie się dobrą muZzą. Nie znałam, no i proszę, już drugi raz słucham płytkę...

    Piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo jakaż odmiana- przyzwyczailaś nas racej do sesji "sielankowych", w lesie, w parku czy na łące, a tu tak zadziornie i charakternie pod tym mostem- jestem na mega tak ! :D
    super wygądasz kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Choc stylizacja jeszcze mało wiosenna to wszystkie twoje ciuszki choc wygrzebane z dna szafy bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  12. Stare czy nowe jakie to ma znaczenie???? Wyglądasz po prostu pięknie i tyle 💛 Uściski Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie, jakie to ma znaczenie? A co to zawsze trzeba mieć nowe? Nie trzeba, liczy się pomysł i kombinacja z tego co mamy. A Twój pomysł bardzo mi się podoba, sama bym się tak ubrała. Masz piękny sweter:) i ten choker ciekawie związany. Nie tak w kokardkę jak wszyscy tylko jak długi wisior. Super! Stare mosty też lubię. I dzisiaj rano jak biegalismy, to też widziałam taki jeden most i też pomyślałam o jakiejś sesji w tamtej okolicy. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! What a nice sweater! I love this shade!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie cała kupa takich ciuchów...Ja dodaję jeszcze - jam tez stara:D
    Ty się całkiem dobrze trzymasz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, metryczka nie ma znaczenia, gdy jest się tak energiczną i pozytywną dziewczyną jak Ty :*!!!

      Usuń
  16. Bardzo piękne zdjęcia :) Sweterek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweter genialny! Kocham takie "przybrudzone" kolory ziemi!
    Sesja pod mostem interesująca. Ostatnio zamierzam się na sesję na starym dworcu kolejowym przy starych, stalowych składach. Ale ciągle tam spedycje hałasują i ostatnio mnie to jakoś zniechęciło...

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing look!
    Have a nice evening!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  19. Stary most do starych rzeczy pasuje ;P
    I bardzo dobrze robisz, tylko głupiec wyrzuca ładne ciuchy w dobrym stanie, zwłaszcza kiedy trendy zataczają koło i tak naprawdę nigdy nie wiesz co będzie modne i jest duża szansa na to, że... wszystko :D

    Takie swetry swoją drogą są obecnie bardzo na topie i za nówkę kupę hajsu byś zabuliła ;)

    Super, że przekonałaś się do chokerów, one pasują i do takich zestawów (a możesz ich skombinować wiele, bo Ciebie ciągnie do alternatywy przecież!) i do Ciebie samej :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej ale klimat, zupełnie inny niż zwykle bo szczerze to kojarzysz mi się z takimi wróżkowymi sesjami na łące! Ale jest super a że ciuchy stare...przecież nie można mieć wszystkiego nowego a może można, ale ja sobie nie wyobrażam szafy bez takich urokliwych staroci. A Ty Rudzielcu czarujesz jak zwykle. Ps. no nie ma mnie teraz na Fuercie jak się wybieracie to poszukajcie może terminu jeszcze przed weekendem majowym bo potem są tak zaporowe ceny na przeloty że masakra! Można by już za to na Jamajkę polecieć albo do Azji:((

    OdpowiedzUsuń
  21. Stare ale jare, super swetrzysko!!! A Ty kochana piękna i młoda!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny!!!
      Przez moje kwietniowe ferie na wsi mam straszne zaległości na blogasku.
      Bardzo, BARDZO Wam dziękuję, że jesteście i tak hojnie obdarzacie mnie komentarzami :*!!!

      Usuń
  22. Świetny ten sweter i kolor khaki bardzo pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń